هەر هەڵەی ڕەنوسی هەبوو بە کۆمێنتەکەت چاکی بکەوە◦•●◉✿ ✿◉●•◦
توڕەی ئەوەیە کە مرۆڤ دەشکێنێت بەجۆرێک توانی
چاک کردنەوەتەوە نابێت چونکە وشەکانی توڕەی جۆڕێک لە ئاگر ڕاستەوخۆ بۆ سوتان و لە ناو بردنی کەسێک دەبێت .دەبێت ئەوە بزانین لە کوێ چۆن خۆمان کۆنتڕۆڵ بکەنی جا بە ڕۆشتن لە شوێنەکە یان ژماردنی ژمارەکان بە پێچەوانە یان خواردنەوە ئاوەێک سارد ئەوان ئەوشتەکە دەبێت بیکەین لەکات توڕەی بەڵام یان نوسینەوە ئەوە شتە ناخۆشانەی کە ڕۆژانێک بە سەرمان هاتووە شتێک تر هەیە ئەویش خواردنیەوە توڕەی بۆ ماوەێک زۆر ئەوەش قورسی زۆر بۆ رووحت دروست دەکات ناهڵێی هەست بە ئاسودەی بکە بۆیە هەرگیز توڕەی خۆت بەسەر کەس بەتاڵ مەکەوە هەرگیز نزیک کەس مەکەوە کاتێک توڕەی ، کاتێک دەزانی ناتوانی دوور برۆ لە شوێنی خۆت تەنها چاوەکانت دابخە جوانترین ئەوە دیمەنەی ژیانت بێنە بەرچاوەت ، توڕەبە لە شتێک هەناسە نەدات کە دڵی نابێت بۆ شکان ئەوەباشترین چارەسەرە .
ئەمرۆ دایک سیا بانگ کرا بۆ قوتابخانە بەهۆی ئەوەی سیا بێ ڕێزی کردووە بۆیە بانگی یەکێک لە گەورە کانی کراوە چونکە هەرگیز نایەنەوێت قوتابیە باشترینەکیان خراپ بێت وە نایەنەوێت سزاکەی تێپەر کەن چونکە ئەو باشە ، ڕاستە باشە بەڵام لەوانەیە داپۆشینی یەک هەڵە بێتە سەدان هەڵە
خاتوو لۆلیتا سیا بردووە ماڵەوە بۆ لێپرسینەوە چونکە هەرگیز لێپرسینەوە منداڵەکان لە بەردەم کەس ناکردووە ناشیکات بەهۆی ئەوە نایەوێت دڵی منداڵەکان تێکبشێنت تەنها لەسەر هەڵەێک کات زۆر بۆ لێ پرسینەوە سزدان بەڵام بەردەم کەس ناماڵەوە
د.سیا:سیا ئەوە چۆن روویدا ؟؟
سیا: ئەو جنێو پێم دا بێ هۆ ، وە منیش نامتوانی خۆم بگرم توڕە بووم قسەم پێ وت و پاڵم پێوەنا
د.سیا: ئەو ویستوویەتی تۆ لە باشەکان بکات بە خراپەکان تاوەکو خۆی پێ بەرز بکاتەوە ، وە ئەنجامی دا چونکە تۆ ناتوانی خۆت بگری ، نابێت هەرگیز توڕەی بە توڕەی وەڵام بدێتەوە یان ئەوەیە دووکتان خراپ دەبن یان ئەوەیەخراپەکار خۆی بە زوڵم لێکراو نیشان دەدات تاوەکو شیرین بێت لای ئەوانی تر ....، وە بۆ ئەوەڕەفتارەت بەراستی ناشیرین بوو بۆ سزا دەدرێ بەوە دوو ڕۆژ بۆت نیە بچیتە لای باوک و براکانت ، دەبێت فێری ئارام گرێ بی بە هەر جۆڕێک بێت ، دەبێت سەرتا بزانی تۆ تاوانباری یان نا کاتێک ئەو قسەی بەرامبەر بە تۆ کرد بەڵام تۆ بێ ئەوەی بزانی خۆت ئەوانت ناکردووە خۆت بەسەرخۆت سەپاندت ، فێر بە پێش قسە کردن بیر بکەوە چ دەڵێت چۆن دەری دەبرێ چونکە ئەو بیری کردنەوە تۆ هەتا ئەوە نیەتی ، هیچ هەیە بیڵێت؟؟سیا: دایکە ئەوە سزایە زۆر زۆر قورسە تکایە کەم بکەوە (بە دەنگ زۆر خەمناک )
د.سیا: لە سزا و ئازار مرۆڤ فێر باشترین وانە دەبێتە ناتوانێت لەبیر بکە ، بەڕای من ئەوە باشترین سزایە نە زۆر نا کەمیشە
سیا: تکایە دایکە ئەوە زۆرە من بێ ئەوان ناتوانم بیریان دەکەم
د.سیا: تۆ ئەنجامی دەدەیت
YOU ARE READING
چارەنوس ئێمەی خۆشویست
Romanceدکتۆر:دڵی کونە بەڵام چۆن ئەو تازە سەرتای تەمەنیەتی ؟؟!!! سیا:من دەژیم تا ئەوەی توانی دڵم بێت سیا تاقەکچی نێوا سێ برا باشترین خێزان ئەوە خێزانەی کە هەمووکەس هیوای بۆ دەخوازێت بەڵام چارەنوس چی بەسەر ئەوە کچە چاو دەریا شینە دادەهێنیت؟؟؟