part 5

77 17 18
                                    




لە هەڵەی ڕەنوسی بە کۆمێنت چاکی بکە

✧༺♥༻✧

خراپە کاتێک گوت لەو وشەیە دەبێت یەکسەر مێشک و دڵ بۆ چەندان ئەو کارساتەنە دەچێت بەسەرت هاتوون یان بەسەریان هێناوەی بەڵام هەرگیز بیرت لەوە کردۆتەوە کە خراپەکان زۆر باشن

سەیرت پێ نێت کاتێک خراپێک بەسەر دێت لە منداڵێک بچکۆڵەوە دەبێت بە کەسێک پێگەیشتوو بەڵام بەو مەرجی بتوانییت ڕووبەر بیبیتەوە قبوڵی هەموو ئەوان بکەی چونکە قبوڵ کردن شتەکان ئاسان نین، ئەو کات فێر دەبی کە قبوڵی بارودۆخەکەت کرد دەست دەکەیت بە گەران بۆ چارەسەرکەی لەکاتێک دەزانی لەوانەیە چارەسەرەکەی توشی ئازارێکی بێ وێنەت دەکات ، لێرە گەورە بوونی تۆ دەست پێدەکات ژیری تۆ زیاد دەکات ، وادەکات بکەویتە بیریکردنەوەی ئەوە چی ڕاستە چی هەڵەیە ،وە چەندها هەلومەرجی جیا و جیاواز لە بەرچاو بگری فێریان ببی، وە هەستە بە ئازارەکەی بکەی .بەڵام ناوەستی بەردەوام بی لە هەموو ناخۆشێک ئەوە بە هەموو کەس ناکرێ بەڵام کە کرد تۆ لە مرۆڤە سەرکەوتوەکانی لە ڕووی خودی خۆتەوە کە چەندە بە ئاگا بووی لە هەموو شتێک لەسەر خۆت بێ وەستان.

ڕۆژەکانت تەواو دەبوون جوان تر باشتر دەهاتن بۆ لە داهاتوو بۆ سیا ، ئێستا ئێوارەیە دوای تەواوکردی هەموو ئەرکەکان بریار برواتە پێشبڕکێ ئەتۆمبێ لە شەوان لە شوێنی تایبەت بە پێشبڕکی ئەتۆمبێل کۆمەڵێکن جوانترین ئۆتۆمبێلی تایبەتی لێیە کە دیمەنێک زۆر جوانی ناوازەی هەیە بە شەو بەهۆی هەبوونی کۆمەڵێک گڵۆپ و ئۆتۆمبێلی جۆرو جۆر بە ڕەنگی جیاواز .

دوای ئەوەی ئەلێکساندەر ئاگادار لە دایک و باوکی وکردەوە ، ئەوە ڕاستە تەمەنی تەواو پێگەیشتوو هەیە بەڵام نایەوێت ئەوان بخاتە دوودڵی ئەوە شوێنەی کە بۆی دەچێت لەسەرتا به دایک و باوکی وتوو لە هەر بارێک ناخوازراو تا بتوانێت ئاگادار بن ، دوای ئەوە جلی گۆڕی بۆ جلی نزیک لە وەرزشی هەم ئاسودە .......

گەیشتە شوێنەکە هاتە خوار لە ئۆتۆمبێلە
ئەلێکساندەر : سڵاو (لەگەڵ سڵاوەکەی ئەوەی هەموو کوڕەکانی ڕوویان کردە ئەوە چونکە ئەوە دوای ماوەێک زۆر هاتەوە هەمووی وایانزانی کە وازی هێناوە بەڵام وادیار ئەوان بە هەڵە بیریانکردووتەوە یەکێک لە کوڕە عەجولەکانی ئەوێ رێک خۆی هەڵدا باوەشی بەخێرهاتنەوەی کرد بە دەنگی بەرز و پێکەنیەوە ئەویش سوپاس کرد بە دەنگێکی نەرم پێکەنینێکی زۆر کز ، بەڵام کەسێک لەوسەر بە چاوێک پڕ لە ئاگرین سەیری دەکرد کە چاوەکانی بەس بوون کە بزانە چەندە ڕقی لە دڵە ، ئەوەش بۆ ئەوە دەگریتەوە بۆچی هەمو سەرنجەکانی بۆ ئەلێکسە بۆچی هەموو خۆشیاندەوێت بۆچی کەس ئەو نابینێت بۆچی ؟)

هاری: کوڕینا کاتی پێشبڕکێە (بە دەنگێکی پەرۆش بەهۆی گەرانەوە ئەلێکس ، کە بەهێزترین یاریزانی نیویانە هیچ کەس ناتوانێ لە بەرێتەوە )

چارەنوس ئێمەی خۆشویستWhere stories live. Discover now