BÖLÜM 1

4K 21 8
                                    

0545.....: Ahh ahh o gözlerini görmek için her şeyi yaparım.

0545.....: Ya da vazgeçtim o gözlerine bakıp boşalmak için her şeyi yaparım.

0545.....: Ah kesinlikle bu çok iyi oldu değil mi Seksi Komutanım?

Seksi Komutan: Sen kimsin lan?

Seksi Komutan: Serkan sen miskin oğlum?

Seksi Komutan: Eğer sensen siktim belanı lan.

0545......: Serkan da kim?

0545......: Aman kimse kim ama ben sandığın gibi erkek değilim komutanım.

0545......: Bu arada benden başka kimseyi sikemezsin komutanım valla ben çok kıskanç bir kızım.

0545......: Ama ne yaparsın işte sevdikten sonra her şey çekilir değilmi?

0545......: Mesela ben küfür etmeyi hiç sevmem edeni de yanıma yaklaştırmamama sen küfür edince o bile kulağa çok seksi geliyor.

0545......: Sen küfret ben dinleyeyim.

Seksi Komutan: Lan bana laga luga yapma oğlum valla bak gelirsem kemiklerini kırarım sizin.

Seksi Komutan: Hem bu ne oğlum şimdide ergenler gibi bilinmeyenlerden mi birilerine yazıp mı takılıyorsunuz?

0545......: Ben o değilim diyorum ya sana neden anlamıyorsun?

0545......: Ayrıca seni kim oynatabilir aslanım ya buna yürekleri yeter mi sanıyorsun?

Seksi Komutan: Ne anlatıyon lan sen birdaha yazarsan seni sikerim ha komutan olduğumu biliyorsan seni kolay bir şekilde bulacağımı da bilirsin işte o zamanseni fena yaparım.

0545......: Ah ah keşke beni siksen.

0545......: Allah'tan başka ne isterimki... (İletilmedi)

0545......: Siktir beni engelledin mi?(İletilmedi)

0545......: Aman ben sana başka türlü de ulaşırım aslanım dert etme. (İletilmedi)

0545......: Ayrica bu hareketin bile beni ayrıca da tahrik etti. (İletilmedi)

0545......: Vay amk adamın her şeyi beni tahrik etmek üzerine ama kavuşacağız aslanım seninle beraber olmadan rahat yok bana. (İletilmedi)

0545......: Lan ben hâlâ neden burada konuşuyorum en iyisi yeni bir haltalmaya gitmeliyim. (İletilmedi)

0545......: Bekle beni aslanım ben geliyorum. (İletilmedi)
 
                               *****

 (İletilmedi)                                 *****

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oy kulanmayı unutmayın?

Sizi çok seviyorum?

Yorumlarınızı alıyım ?

Nasıl olmuş?

Seksi Komutan (+18)Where stories live. Discover now