******
+18 ağır bir şekilde işleniyor istemeyenokumasın okuyanda küfür etmesin...
*****
Şaşkın bir şekilde bana bakan seksi komutanım hızlıca beni içeriye çekip kapıyı kapattı. Beni kapıya sert bir şekilde yasladığın da ağzımdan ah diye bir inleme döküldü. Bunun üzerine seksi komutanımın bakışıkları gözlerimden dudaklarıma kaydı.
Bir elimi kaldırıp onun yanağına koyarken diğer elimi de boynuna koydum.
"Hoş geldin." diyerek boğuk bir şekilde konuşturken bir yandan hem gözlerime hem de dudaklarıma bakıyordu.
Seksi komutanım bana biraz daha yaklaştı ve oda konuşmaya başladı.
"Sen buraya nasıl geldin?" diyerek alt bölgesini bana bastırdığında gözlerim zevkten kapanırken bir yandan da"Ahhh..." diyerek inledim.
Benim inlememin üzerine daha çok alt bölgesini bana yapıştırdığın da onun aletini hissediyordum. Altında
kot pantolon vardı ama sertleştiğini
buradan bile hissediyordum.
"Sana bir soru sordum." diyerek elini boğazımdan yavaşça okşayarak göğüs oluğuma kadar indirdi.
"Sen buradayım der demez biletimi alıp geldim. Adresini de sen yazdın zaten bende sana sürpriz yapmak için buraya kadar geldim." dedim.
Dudaklarını kulaklarıma doğru götürüp konuşmaya başladı. "Peki evime nasıl girdin?" dedi.
Konuşmaya başlarken kulak mememi dişleyip aynı zamanda yalıyordu. "Ahh...Bir teyze yardım etti ahhğğ. İlk önce kızkardeşin sandı ahh sonra da nişanlın ahhğğ bende bozmadım bana o verdi anahtarını ahhh." derken bir yandan inleyerek kendimi ona bastırıyordum.
Üstümden birden kalktığında ben hâlâ
o anların etkisindeydim. Gözlerim
yarı açık bir şekilde ona bakıyordum.
Ama oda gözleri şehvetten kısılmış ve gözlerinden ateşler çıkarmış çasına bana bakıyordu.
"Sen burada bekle duş almam lazım sonra konuşacağız bu konuyu." diyerek hızlıca yatak odasına gitti.
Siktir, direkt içime girmesi lazımdı və ben sırılsıklam bir şekildeydim. Hatta şu anda oturup ağlamak istiyordum beni bırakmıştı. Tam olarak şöyle hissediyordum ki küçük bir çocuğun elinden şekeri alınmış gibiydim.
YOU ARE READING
Seksi Komutan (+18)
FantasyBu hikaye oldukca açık (+18) sahneler İçermektedir. Rahatsız olan okumasın... ---------------------- ***** 0545...... Ahh ahh o gözlerini görmek için her şeyi yaparım. 0545...... Ya da vazgeçtim o gözlerine bakıp boşalmak için her şeyi ya...