Havaalanından bir taksiye atlayıp verdiği adrese doğru gitmeye başladım.Telefonumu açmıyordum ki birden dayanamayıp onu arayabilir ya da mesaj atabilirdim. Sabretmeliyim değilmi?
Taksi tam verdiğim adreste durduğunda evin nerede olduğunu da tarifederek anlattı. Ah neden kapının önünde inmediğimi soruyarsanız Diyarbakır daverilen bu yerde sokakları dar olduğu için araba geçmiyordu.
Bu yüzden araba en yakın yerde durarak bana yerini tarif etti ki aslında çok az da yer kalmıştı. Bavulumu sürükleyerek evin önüne geldiğim debaya yorulmuştum. Bavulum ağırdı hayır yani anlamadığım %90 iç çamaşırlarım,geceliklerim falandı birkaç parça kıyafet almıştım.
Nasıl olur da bu kadar ağır olurdu aklım almıyordu. Bavulumun üstüne oturup biraz dinlenmek isterken üstüme bir gölgenin düşmesiyle kafamı kaldırdım.Yaşlı tonton bir teyzeydi bana gülümseyerek bakıyordu.
"Kızım seni buralarda yeni görüyorum okumak için mi geldin?" diyerek şiveli bir şekilde sorusunu sordu.
Bende gülümseyerek ona "Hayır teyzeciğim ben buraya Se... Bahadır Komutan için geldim." derken biryandan da kendime kızıyordum az kalsın Seksi Komutanım için diyecektim.
"Aa kardeşi misin kızım?" dedi.
"II ben..." tam olarak kabul edecekken teyze yeniden konuşmaya başladı.
"Ah doğru ya onun kardeşi geçen ay gelmişti aklımdan çıkmış nişanlısı mısın yoksa sanki kardeşi öyle bir şeylerdemişti tabii yaşlı olduğum için tam kulaklar da duymuyor biliyor musun kızım ahh ahh ben gençken her şeyi duyardım," diye birden yakın maya başlarken elime geçen fırsatla hemen başımı salladım.
"Evet teyzeciğim nişanlısıyım." dedim.
"Ohh ne güzel güzel ama Bahadır komutan buralarda değildir kızım görevde." dedi.
"Biliyorum teyzeciğim ama geri döndü nişanlım ben de ona sürpriz yapıp ondan önce eve gelmek istedim ama gördüğün gibi burada kaldım. Onun gelmesini bekleyeceğim artık birkaç saate gelmiş olur." dediğim de teyze kaşlarını çatıp konuşmaya başladı.
"Olur mu kızım hem bende Bahadır komutanın evinin anahtarı var gel onu vereyim sana evinde bekle nişanlını nə zaman evleneceksiniz?" dedi.
Evin anahtarının onda olmasına sevinirken hemen yerimden kalktığım da ne zaman evleneceğimiz sorduğun da bir yandan bavulu taşırken konuşmayabaşladım.
"Hemen evlenmeyeceğiz teyzeciğim biraz daha var." dedim.
"Ee kızım o zaman anan baban nasıl seni buraya gönderdi istersen gel bende kal bak evde bir tek benim kocam var onuda ben akrabalarına postalarım evli değilken bir arada kalmayın sakın günah günah." dedi.
"Şey teyzeciğim..." diye konuşma ya başlayacakken teyze ile birlikte asansöre binip 3, kata çıkarken bu sefer teyze konuşmaya başladı.
"Ayy yoksa siz dini nikah mı kıydınız?Yoksa diğer türlü ailen nasıl gönderecek değil mi?" diye sordu.
"Evet evet dini nikalıyız, Yoksa ailem neden göndersin ki..." diyerek onu onayladım.
"Ee kızım öyle söylesene nişanlımdaneymiş dini nikahta olsa kocan o senin.Ah ah komutan oğlum hiç bahsetmedi evli olduğundan aman anladığım da şimdi ki nesil dini nikahı, nikahtan saymıyor. Ah ah bizim zamanda resmi neydi dini nikah vardı asıl nikah oydu."derken yüzümü de buruşturmuştum.
"Olur mu teyze tamam dini nikah önemli ama resmi nikah olmadan bu ülkede hakkın korunmaz. Oldu ki boşandıkne olacak devlet benim hakkımı da gözetmeli, zaten bu yüzden resmi nikah var. Devlet seni, çocuğunu bu hakla koruyor. Artık dini nikah eskilerde kaldı." diye konuşurken asansõrde durmuştu.
YOU ARE READING
Seksi Komutan (+18)
FantasyBu hikaye oldukca açık (+18) sahneler İçermektedir. Rahatsız olan okumasın... ---------------------- ***** 0545...... Ahh ahh o gözlerini görmek için her şeyi yaparım. 0545...... Ya da vazgeçtim o gözlerine bakıp boşalmak için her şeyi ya...