Bölüm_3

17 3 0
                                    

   Kaçmak ve özellikle de bir mafyadan kaçmak. Karşımda mafya ile göz göze bakışmaya devam ettik. Rojda ablanın Sezen Aksu'nun şarkılarından birini söylerken. Eliyle arkamdaki masadan bir viski alıp bana uzattı. Normalde asla kullanmıyorum Fakat onun karşısında bir şeyi reddetmeyi korktuğum için kabul ettim. "buralarda yeni misin? " dedi. Kimde bir sevinç doğdu beni tanımadığı için. Zaten eğer tanısaydı mutlaka öldürürdü beni. " Evet sadece ablamı izlemeye ve dinlemeye geldim" dedim. Önce sırıttı biraz daha sonra "Rojda ,Rojda ve Burcu" diye tekrar etti. Burcu Sancaktar neden bu kadar önemli biriydi ve kimdi? Cevap vermeden Oradan kalktım ve kolumu tuttu. " onlara selamımı söyle" dedi. Ben de kafa sallayıp uzaklaştım. Ne kadar tuhaf bir adamdı. Rojda ablanın yanına gittim. " Gece Demir seni Burcu Hanım'a götürecek" dedi ve hızlı olmamı istedi. Demir ve ben hızlı adımlarla gazinodan çıktık. Ben neden oraya gidiyordum? Ne çabuk mafyayı unutmuştum? Aklımdaki bu sorular beni daha çok yoruyordu. Üzerine bir de sol altındaki 7 değerli taş.
    Demir önce bir kapıyı açtı ve geçmemi istedi. " nereye ve neden gidiyoruz? " dedim. " Burcu Hanım'ın yanına nedenini orada anlayacaksın. Hem sen mafyadan kurtulmak istemiyor musun? "dedi. Sesimi çıkarmadan onu takip ettim. Karanlık bir koridordan geçtik Fakat bu çok kısa sürdü. Daha sonra bizi bir merdiven karşıladı aşağıya indik. Aşağıda iki adam vardı. Demir kapıyı açtılar ve geçmemiz için İzin verdiler. Içeri girdiğimizde birçok kız çocuğu vardı. Bir kadın onlara dövüş sanatlarından bahsediyordu. "geldiniz mi? " dedi arkası dönük olan kadın. Demir " Evet Burcu Hanım" dedi. " odama geçin 2 dakikaya geleceğim. " dedi ve demir beni çekiştirerek bir odaya getirdi.
    O da o kadar siyahtı ki. Bir duvarda silah koleksiyonu vardı resmen. Odanın diğer tarafında ise birçok adamın resmi vardı. Kocaman ve ortada ise benim elimdeki taşların sahibi mafya vardı. Demir endişeli bir şekilde " çabuk yerine otur Burcu Hanım eşyalarının incelenmesinden hoşlanmaz" dedi ve oturduğum anda içeriye girdi. Kadın çok sert Fakat çok güzel. " sözü uzatmayı sevmiyorum. Rojda her şeyi anlattı. Şimdi senin o mafyayı bana göstermen ve O taşları çok iyi bir yere saklaman gerekiyor" dedi. Ayağa kalktı ve fotoğrafların yanına gitti. Demir kulağıma fısıldayarak " peşinden git" dedi. Bir adım arkasında kaldım. " kadınlar eşittir yanımda kal" dedi ve tam yanında kaldım. Bana hangisi olduğunu sordun ve ortadaki büyük resmi gösterdim. Bana dönüp Şaşkın gözlerle baktı....

Burcu gece ile işbirliği içine girecek mi?

Gece bundan sonra ne yapacak?

Mafya ve Burcu arasında ne var?

Evet sevgili okurlarım Bu soruların yanıtları için okumaya devam edin ve yorumlarınızı bekliyorum♥♥....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAFYADAN KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin