Bölüm_1

24 5 5
                                    

  Valizimi hazırladım ve birkaç eksik için dışarıya çıktım. Yıllardır yaşadığım bu şehri bugün terk ediyordum veya terk etmek istiyordum. Bizim mahalleden biraz uzaklaştım. Karşıma bir adam çıktı. Çok endişeliydi, biraz da korkuyordu. Elimi tuttu ve avucuma birkaç tane değerli taş koydu. Sonra bana " bu taşları sakla eğer beni öldürmezlerse senden geri alacağım onları" dedi ve aşağı doğru koşmaya başladı. Ben de bir tane arabanın arkasına Saklandım. Mafya ve adamları onu yakaladı. Mafya uzun boylu ve kumral biriydi. Silahı adamın alnına dayadı ve " taşları ver bana"dedi. Adam tir tir titrerken " Taşlar bende değil" dedi. Mafya kafasını iki yana çevirdi ve "taşların nerede olduğunu söyleyeceksin" dedi. Adam bu defa" O taşları bir kıza verdim" dedi. Mafyanın bakışları değişti. " o zaman kızın yerini söyle" dedi. Adam bilmediğini söyledi fakat mafya buna inanmadı. " 3 saniyen var Benim olanı bana vermen için" dedi. Adam bilmediğini söyledi fakat mafya durmadı. Üçten geriye saymaya başladı. " Ve 3 Sen Kaybettin. Gittiğin yerdekilere selamımı söyle"dedi ve adamın alnından vurdu. Silahın sesi ile çığlık attım. Çığlığımın sesine yönelen mafya ve adamları elimdeki taşları gördü. Mafya" o kız Çabuk onu yakalayın" dedi. Ben de onların hareketlenmesi ile yukarıya koşmaya başladım. Nereye gittiğimi bilmiyordum. Buralar bana çok yabancı geliyordu. İlk sağa döndüm ve biraz ileride polis arabası gördüm. Polis arabasındaki kadın " Aa bakın Kardeşim geldi zaten o size anlatacak neler olduğunu" dedi. Daha sonra devam etti " Lütfen biraz konuşmama izin verin kardeşimle" dedi ve polis arabasından çıkıp beni bir kenara çekti. " Lütfen bana yardım et.  polise benim o işlerle alakalı olmadığımı anlat. Daha sonra sana neler olduğunu anlatacağım. " dedi. Kabul etmekten başka çarem yoktu çünkü ben de bir mafyadan kaçıyordum ve elimde taşlarıyla. Polis bana " hanımefendinin kız kardeşi misiniz" dedi. Ben de onayladım. Sokağın köşesinde mafya ve adamları Beni izliyorlardı. Polis olduğu için gelemiyorlardı. Polisin bütün sorularına yanıt verdim. Kadın bana dönüp teşekkür etti. Daha sonra "senin bu akşam bu mahallede ne işin var" dedi. " beni saklaman gerekiyor sana olanları anlatacağım Lütfen bana da yardım et" dedim. "Peki o zaman Hadi şu binaya geçelim" dedi. Bina Yıkık döküktü ama mafyalardan daha güvenilir bir yerdi. Içeriye geçerken baktığımda sadece mafya lideri oradaydı.

MAFYADAN KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin