-12-

204 11 5
                                    

Delfin'den...
_______________

Evet...
Bu mükemmel kız Yunus'u aha tam da şap diye dudağından öptü,vakumladı da.

-Yunus?

-Efendim aşkım.

Yaa şapşik ben senin aşkın mıyım?diyesim vardı da ânın içine sıçmak istemedim.

-Biz şimdi gerçekten evli miyiz?

-Başta isteyerek evlenmedik ama şuan evliyiz ve sonradan birbirimizi sevdik.Yani hem evliyiz hemde istekli.

Vayyy be...

Tamam istediğim cevabı aldım ve gerçekten beni sevdiğini de anladık.

Beni sevdiğini söylediği günün üstünden 1 hafta geçti ve şuan birlikte mutluyduk ama bir sıkıntı var...Öyle böyle değil.

Ben Yunus'a önceden kaç tane çocuk istersin diye sormuştum bana 4'ten fazla olsun bereketi bol olsun demişti...

Ee ben ne yapacam şimdi,ben futbol takımı mı doğurayım?Bu gariban ne yapsın şimdi.

-Aşkım,iyi misin?Daldın gittin.

-İyiyim...iyiyim,sadece düşündüm birşeyler.

-Aşkımızı nasıl resmedeceğini mi düşünüyorsun?

-Kalbinde yer yoksa ben ayakta da giderim sorun yok yiğidim diyeceğime, ben tabloda da giderim mi diyeyim şimdi?

-Bu söz bana tanıdık geldi...

-Ben Gökçen okuyordum bir ara okulda kitabımdan görmüşsündür.

-Tamam,tamam.Sana birşey diyeceğim ama nasıl söyleyeceğim bilemiyorum Delfin.

Allahümme Salli alâ,seyyidinâ...

-Söyleyebilirsin, korkma.

-Ben seninle güzel bir gece geçirmek istiyorum...

Ulan direkt dudaktan öpüp yatağa fırlatıp si...Neyse.

Bana bu şekilde açılacağı aklımın ucundan değil sırat köprüsünden bile geçmezdi.Garip geldi yani...

Bu üç nokta şeysi de ne kadar güzelmiş...(O sırada okurlar:
-yeter amk üç nokta koyma.)

Zaten televizyon izliyorduk saat de on bir buçuktu bende Yunus'a uzanıp direkt dudağına yapıştım.Miğdemdeki kelebeklerin uçuşma saati de geldiğinden miğdem halay çekiyordu.Ne Ka güzel ne ka güzel...

Yunus hemen elini belime yerleştirdi ve kucağına oturtturdu.Bu hıyar bunları nereden biliyor lo?

Beni kucağına çektikten sonra hemen ayağa kalktı ve odaya götürdü.Yeminle odadan sağ çıkamayacaktım çünkü sağ tarafta duvar var...

Odaya götürür götürmez beni yatağa attı,atmadı FIRLATTI!!Ve hemen tişörtünü çıkardı.Arkadaşlar ben gidiyorum,ben iptal.Ne kadar da güzel sixpackleri var waow!

Kemerini de hemen çıkartıp pantalonunu da çıkardı,bence acayip hızlıyız...

Sadece boxerı ile kaldıktan sonra beni bacaklarımdan tutup çekti ve tişörtümün eteklerinden tutup çıkarttı hemen,bende yardımcı oldum yani eşofmanımı çıkartarak.

İkimiz de iç çamaşırlarımız ile kaldıktan sonra Hint dizilerindeki bakışma sahnesini canlandırarak birbirimize baktık...

Ve zil çaldı...

Görücü usülüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin