נקודת מבט רוי
———————
היה צלצול בדלת...
זאת בטוח יולי, מה אני הולך לעשות?
״אתה מתכוון לפתוח?״ עדן שאלה אותי
״אה.. כ.כ.כן..״ גמגמתי
קמתי לפתוח את הדלת, אני לא יודע אפילו מה לחשוב, עדן אצלי ובקרוב היא תפגוש את יולי, מה הבעיה אתם שואלים? הן שונאות אחת את השנייה. פעם שיולי הייתה החברה שלי ועדן החברה הכי טובה שלי, הן רבו כל שנייה. זה היה בלתי נפסק.
פתחתי את הדלת, וכמו שחשבתי, זאת יולי.
———————————————————
נקודת מבט עדן
—————————
היה צלצול בדלת, עברו כמה שניות ורוי לא קם לפתוח.
״אתה מתכוון לפתוח?״ שאלתי
״אה כ.כ.כן..״ הוא ענה בגמגום
הוא קם לפתוח את הדלת, ופתאום, ראיתי את יולי, האקסית שלו מלפני שלוש שנים פלוס מינוס. אף פעם לא אהבתי אותה.
היינו שונאות אחת את השנייה, והינה היא חוזרת. לא הבנתי מה היא עושה פה, ולכן שאלתי את רוי את זה.
״מה היא עושה פה?״ שאלתי במהרה
״אין לי מושג, היא אמרה לי שהיא חייבת להגיד לי משהו דחוף ואמרתי לה שאני עסוק היום ושתבוא מחר אבל אז היא אמרה שהיא כבר בדרך וישר ניתקה לי״ רוי השיב.
איזה מעצבנת היא. אף פעם לא מתחשבת באחרים, אם יש לו תוכניות היא אמורה לכבד את זה ולא להתפרץ לדירה שלו כמו איזה משוגעת.
״לא ידעתי שעדן פה״ אמרה יולי. למה יש בעיה? יואו אמרתי כבר שהיא מעצבנת או שלא?!?!?
״כן היא כאן, זה מה שניסיתי להגיד לך בשיחה אבל פשוט ניתקת...״ הוא ענה
תמיד שנאתי אותה, היא תמיד ניסתה לסכסך.
״טוב לא משנה אני אלך ואחזור מחר״ אמרה יולי
המשכנו לדבר ובסופו של דבר הלכתי.
————————————————————-
אני רוי ומאי התחלנו לדבר יותר בבית הספר, נהינו חברים טובים
היינו תמיד ביחד רועי היה מנסה להפריד הרבה,לא הצליח לו כמובן.הגיע פורים ולבשתי תחפושת המהממת שלי!
מאי הגיעה והלכנו יחד אני התחפשתי לקתרין ומאי לאליינה
ראינו את רוי ורועי והלכנו עליהם הלכתי לשירותים שנייה לסדר את השיער,חזרתי ותנחשו מה ראיתי?!את מאי החברה הכי טובה שלי ואת החבר הכי טוב שלי רוי מתנשקים!!ברחתי ובכיתי מאי רצה אחרי וביקשתי מימנה לעזוב הלכתי לבית שלי ובכיתי ופתאום היה צלצול בדלת,פתחתי וראיתי את רועי שאלתי ״מה אתה עושה פה?״ ולפני שבאתי להגיד שילך,הוא נישק אותי,הוא הפסיק ואמר סליחה,ורצתי עליו ונישקתי חזרה הגיע יום אחרי,שנאתי את מאי ורוי,מאי באה לבקש סליחה ודחפתי אותה ואז רוי בא,ונתן לי מכה בראש בכיתי כי כל כך כאב לי,רועי בא הוא העיף את רוי ונתן לו אגרוף ולקח אותי בידיים שלו לכיתה הוא שם לי משחה על המכה,לא ידעתי מה להגיד ואמרתי סליחה וברחתי,הלכתי לבכות על הספסל,רועי בא ישב לידי ושמתי עליו תראש.