Some dogs aren't described word for word how they are in the books, and I added there supposed dog breeds.
Alpha- slender tan and white-gray female swift-dog (Also known as Sweet) (Greyhound)
Beta- golden and white thick furred male dog (Also known as Lucky) (Golden Retriever mix)
Third Dog- tan male chase-dog with black patches and three legs (Also known as Twitch) (large Spaniel mix)
Hunters
(In order of Rank)Snap- small female with tan and white fur (Beagle mix)
Bruno- large thick furred black and brown male Fight Dog (German Shepherd mix)
Bella- gold and white thick furred female (Golden Retriever mix)
Mickey- sleek black and white male Farm Dog (Border Collie)
Storm- brown and tan female Fierce Dog (Doberman Pinscher)
Arrow- black and tan male Fierce Dog (Doberman Pinscher)
Whisper- skinny gray/blue male (Blue Heeler mix)
Woody- stocky brown male (Larger Beagle mix)
Patrol Dogs
(In order of Rank)Moon- black and mostly white Farm Dog (Border Collie)
Dart- lean brown and white female chase dog (Whippet mix)
Daisy- small white furred female with a brown tail (Jack Russel Terrier mix)
Rake- tall scrawny male with
gray wiry fur and a scarred muzzle (Unknown Breed)Breeze- small brown female with large ears and short fur (Labrador mix)
Chase- small ginger furred female (Unknown Breed)
Beetle- black and white shaggy furred male (Border Collie mix)
Thorn- black shaggy furred female with a white muzzle (Border Collie mix)
Ruff- small black female (Unknown Breed)
Omega- small female with long white fur (Also known as Sunshine) (Maltese)
Pups
(In any order)Litter-mates:
Fluff- brown-golden furred female (Golden Retriever mix)
Tumble- golden shaggy furred male (Golden Retriever mix)
Nibble- tan female (Golden Retriever mix)
Tiny- pale eyed golden female (Golden Retriever mix)
Litter-mates:
Nip- black furred male with sandy splotches (Doberman mix)
Scramble- mostly black furred male with a few sandy splotches (Doberman mix)
YOU ARE READING
Survivors The Path Of The Pack: Thunder's Journey
FanfictionHave you ever wondered what it would be like if the traitor was truly just a sweet dog? If nobody was betrayed by one another but instead lived like a true Wild Pack, fighting different dangers? If the story wasn't on Storm but maybe a different dog...