Beginning..

30 2 0
                                    

Şanslı günündeydin, rastgele bir güzellik yarışmasına katılmaya hak kazanmıştın ama bu güzellik yarışması normal bir güzellik yarışması değildi..hayranı olduğun Lee Chaolan'ın düzenlediği bir güzellik yarışmasıydı, güzellik yarışmasına katılma kuralları şunlardı:Güzel ve şık şekilde giyin, kendini nerede ait hissediyorsan orada fotoğraf çekin ve siteye gönder.Ayağa kalkıp dolabın yanına gittin deniz mavisi elbiseni aldın onun üzerine uygun kelebek desenli kolyeni ve küpelerini taktın, yatak odasına doğru gittin çünkü orada çekinmek istiyorsun aynanın karşısına geçtin ve poz verip fotoğrafını çektin daha sonra siteye gönderdin..

1 gün sonra siteden kabul edilme mesajı geldi mutluluktan havalara uçabilirdin birkaç dakika sonra telefonuna bir mesaj bildirimi geldi kim olduğunu merak ederek telefonu aldın ve mesaj bildirimine baktın mesaj Lee Chaolan'dan gelmişti mesajda "tebrikler kazandın, seni evinin önünden almaya geliyorum:)" diye yazıyordu. Mesajı okurken heyecanlanmıştın ve fark etmesen de biraz kızarmıştın ayrıca şaşırmışdın da çünkü ondan bir mesaj beklemiyordun, bir kaç dakika sonra endişeye kapıldın sana ne zaman geliceğini söylememişti. Her an burada olabilir di bu yüzden her ihtimale karşı hemen  hazırlanmaya başlamıştın.

Telefonun çalmıştı hemen eline aldın ve kim olduğuna baktın arayan kişi Lee'ydi,cidden seni arayacağını hiç düşünmemiştin.Çağrıya cevap verdin. "Ah afedersin sana ne zaman geliceğimi söylemeyi unuttum, birazdan orada olurum lütfen evinin önüne çık" demişti Lee sende onaylamıştın ve telefonu kapatmıştın.Evi'nin önüne çıktın ve Lee'yi beklemeye başladın bir kaç dakika sonra bir limuzin geldi ve içinden Lee çıktı "Umarım seni çok bekletmemişimdir"  "oh... Hayır bekletmedin.. " diye utangaç bir şekilde cevap verdin Lee biraz kıkırdamıştı. Ve limuzin'e girmen için kapıyı açmıştı. "Buyrun güzel hanfendi, daha çok kişiyi alıcağız. " demişti, hemen bindin Lee ise kapıyı kapatmıştı ve direksiyon'a geçmişti, yolculuğun ve maceran şimdi başlamıştı..

Seina(karakterinizin adı bu) Bakış Açısı:

Birkaç kişiyi daha almıştık ve yola koyulmuştuk,yoldayken iki kızla arkadaş olmuştum ikisi de çok tatlıydı... Ve ayrıca üç tane kız da sanki beni öldüreceklermiş gibi bakıyorlardı sanırım kendime düşman edindim...

Yazar anlatımı:

Sonunda yol bitmişti ve bir otelin önünde durmuşlardı,herkes limuzin'den inmişti. Lee otel kapısının önünde duruyordu ve karşısında bayan topluluğu vardı, Lee konuşmaya başladı.
"Evet hanımlar hepiniz hoşgeldiniz ve katılımınız için teşekkür ederim karşınızda duran bu otelde yani benim otelimde 6 ay boyunca kalıcaksınız hazırlıklı olun sizle beraber daha 95 kişi daha buraya gelicek bilginize.. Şimdi eğlencenize bakın" kısa bir konuşma yapmıştı ve içeri girmişti diğer kişiler de girdi.

Devam edicek~

You really don't remember me..|Lee ChaolanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin