Önceki bölüm hatırlatma:Yazar anlatımı:
Sonunda yol bitmişti ve bir otelin önünde durmuşlardı,herkes limuzin'den inmişti. Lee otel kapısının önünde duruyordu ve karşısında bayan topluluğu vardı, Lee konuşmaya başladı.
"Evet hanımlar hepiniz hoşgeldiniz ve katılımınız için teşekkür ederim karşınızda duran bu otelde yani benim otelimde 6 ay boyunca kalıcaksınız hazırlıklı olun sizle beraber daha 95 kişi daha buraya gelicek bilginize.. Şimdi eğlencenize bakın" kısa bir konuşma yapmıştı ve içeri girmişti diğer kişiler de girdi.~Devam edicek..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Seina bakış açısı:
Ben ve arkadaşlarım odalarımıza gittik bazıları havuza,bazıları ise dans pistine gitmişti herkes eğlencesine bakıyordu nede olsa bunu hak etmişlerdi... Değil mi? Ben ve kız arkadaşlarım yarışma hakkında konuşmaya başladık bu arada birisinin adı Ashley diğerinin adı Mitsuki, Ashley konuşmaya başlamıştı
"İyiki yarışmaya katılmışım.Siz iki güzellik ile tanıştım ve mutluyum!" "Aynısını düşünüyorum" diye cevap verdi Mitsuki Arada kalmamak için "bende" diyivermiştim. Aslında bakılırsa iyiki yarışmaya katılmışım.. Onlar ile birlikte tanışmak ve yakın arkadaş olmak güzeldi:).
.
.
.
.Zaman Atlaması
Seina bakış açısı:
Akşam olmuştu odadan dışarı çıktım ve mutfağa doğru ilerledim nedense aniden kafamı yan tarafa doğru çevirdim.Kadın topluluğu arasında yani ortasında Lee'yi gördüm. Konuşma yapmaya başlamıştı
"Evet hanımlar lütfen sessiz olun!size bir duyurum olucak.Öncelikle eğlenmenize sevindim aynen böyle devam edin hahaha! Ama biliyorsunuz ki yarın yarışmanız olucak ve elenenler malesef ki evlerine dönücek yani sadece yarınız yarışa devam edebilecek bu yüzden dikkatli olun lütfen.. " kısa bir konuşma yapmıştı aslında aniden aklıma bir sürü düşünce geldi..kendime gelebilmek için tokat attım, evet evet bir tokat...kafamı dağıtmak ve uyuyabilmek için mutfağa kendime sıcak çikolata yapmaya koyuldum.Sıcak çikolatamı yaptım ve terasa çıktım bir sandalye alıp üstüne oturdum,sıcak çikolatamı içerken gökyüzündeki yıldızları seyrediyordum... Ah ne güzeller ama:)Birkaç dakika sonra yanıma birisi oturmuştu kim olduğunu görmek için kafamı yana çevirdim, karşımda Lee duruyordu elinde de bir bardak şarap vardı. "Ne güzel bir manzara değil mi?" diye sormuştu.. "Evet.." diye kısık bir sesle cevap verivermiştim."Hey baksana geç oldu neden yatmıyorsun?" dedi "sadece temiz hava almak istedim" "anlıyorum" Lee ayağa kalkmıştı ve elini bana doğru uzatıyor du "gel" elinden tuttum beni kaldırmıştı nazikçe bileğimden tutup beni bir odaya götürdü.
"Burada bekle geliceğim" diyip gidivermişti.Bir kaç dakika sonra geri geldi üstüne gecelik bornozu giymişti(adını pek hatırlamıyorum) yine nazikçe bileğimden tutup beni yatağa yatırmıştı ve yanıma yatmıştı, neler oluyor? aniden aklım duruvermişti, o neler yapıyor?, neden beni yanına yatırdı? Sorular resmen bana kafayı yedirtcekti.
"Uyuman gerek" dedi "ben.., kendi odama gitmem gerek?.. " "birşey olmaz duruver burda" "... "
Birkaç dakika sonra göz kapaklarım ağırlaşmaya başladı ve istemsizce uykuya daldım.
Lee bakış açısı:
O uyumuştu.uyurken tam bir melek gibiydi, günahlarından arınmış masum küçük bir melek.. Onu kollarımın arasına aldım ve saçını okşadım..örtüyü aldım ve üzerimi örttüm.
"gerçekten beni hatırlamıyorsun..."
~Devam edicek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You really don't remember me..|Lee Chaolan
FanfictionLee örtüyü çekerken sessizce konuştu "Gerçekten beni hatırlamıyorsun.. "