Önceki bölüm hatırlatma:
Lee bakış açısı:
O uyumuştu.uyurken tam bir melek gibiydi, günahlarından arınmış masum küçük bir melek.. Onu kollarımın arasına aldım ve saçını okşadım..örtüyü aldım ve üzerimi örttüm.
"gerçekten beni hatırlamıyorsun..."
~Devam edicek
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Seina anlatım:
Yavaşça uyanmaya başlamıştım, uyandığımda karşımda Lee'yi gördüm kollarının arasındaydım yüzlerimiz çok yakında bu kızarmama neden olmuştu,sessiz ve dikkatli şekilde yataktan kalktım ve odadan çıktım kimseye görünmeden kendi odama doğru yola koyuldum, giderken aniden bir tane kız önümde durdu ve
"Neden burdasın odanda olman gerekiyor! " diyivermişti itici bir şekilde kaale almamıştım ve sakince "zaten odama doğru gidiyorum" dedim ve kızın yanından geçiverdim.Oda'ya gelmiştim, yatağa uzandım ve gözlerimi kapatıp uykuya daldım.
Lee anlatım:
Uyandığımda yanımda Seina'yı göremedim, nereye gitmişti? Çok düşünüyorsun Lee odasına gitmiştir.
Ayağa kalktım giysi dolabının karşısına geçtim ve bir tane krem renginde gömlek ile krem renginde rahat bir şort alıp giydim.
Odadan çıktım, Seina'nın odasına doğru gidiyordum ..taa ki karşıma birkaç kız çıkıp beni durdurana kadar.
Seina anlatım:
Mitsuki'nin kafama vurması ile uyandım. "H-huh? Neden vurdun? " "çünkü uyanmıyordun Seina! " "Afedersin.. "
Son dediğime gülmüştü. "Sorun değil neyseee, ASHLEY SENDE GELSENEE ŞİMDİ SEİNA İLE BUGÜNKÜ YARIŞMA HAKKINDA KONUŞUCAZ! " diye bağırmıştı mitsuki "GELİYORUM!! "Üçümüz de oturmuştuk ve yarışma hakkında konuşmaya başlamıştık, yarım saat sonra kapımız çaldı ve içeri Lee girdi. "Günaydın hanımlar, acaba Seina ile özel konuşabilir miyim? " dedi. Ashley ve Mitsuki bana bakıp sırıttı sonra Lee'ye dönüp kafalarını olumlu anlamda sallayıp odadan dışarı çıktılar.
Lee yanıma yaklaştı ve yatağa oturdu.Sanırım dünkü gece yüzünden gelmişti..ne diyecekti?.. Hatamı yaptım..? Bana kızgın mı..? Hayır.abartıyorum
"Neden ayrıldın? " o sordu
"Ne? " demiştim sakince. Bana doğru dönmüştü, "Seina neyden bahsettiğimi biliyorsun, neden odadan aniden ayrıldın ayrıca bana haber bile vermedin" "ben sadece kendi odamda uyumak istedim.. " diye cevap verdim "ah..pekala" Lee ayağa kalktı ve haliyle bende kalktım.
(- sizsiniz + Lee)
+"Sadece tek birşey diyeceğim"
-"Ne? "
+"Hatırlıyor musun? "
-"Neyi?"
+"Neyse boşver"
Tam neden diye sormak için ağzımı aralamışken odaya karşılaştığım kız girmişti.
"LEE! DIŞARDA HAVUZ PARTİSİ VAR HADİ SENDE GEL! " diyip Lee'yi odadan dışarı sürüklemişti.Ve böylece konuşmamız yarıda bölündü acaba bana ne diyecekti?... Yine düşüncelere dalmıştım..
~Devam Edicek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You really don't remember me..|Lee Chaolan
FanfictionLee örtüyü çekerken sessizce konuştu "Gerçekten beni hatırlamıyorsun.. "