Sakin ol Hwang
_________________________________________"NEREDEYİM BEN NEDEN KAÇIRDIN BENİ!!"
"Sakin ol Hwang"
"Soyadımı nereden biliyorsun"
"Sakin olmanı söylemiştim."
"Bak ya bişeyler söylersin yada avazım çıktığı kadar bağırırım."
"Sakin olmanı söylüyorum bu yetmez mi"
"Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
Sesim çıktığı kadar çığlık atmıştım o ise sadece bana gülüyordu.5 Saat önce
"Benim güzeller güzeli kızım uyanmış mı."
"Uyandım baba"
"Ben gidiyorum tamam mı kendine dikkat et."
Dedi ve beni yanağımdan öpüp gitti.Ben Hwang Yunjin. Çocuk doktoruyum. Çocukluğumdan beri bu mesleği olmak istemiştim ve oldumda. 26 yaşındayım ve babamla yaşıyorum o bir mafya lideri. Onu sevmiyorum çünkü 1 yıl önce annemi kaybettim ve bunun tek sorumlusu o.
~Flaşback~
Odamda güzelce ders çalışıyordum babam daha eve gelmemişti. Bu aralar işleri yoğundu. O bir mafyaydı ama ne kadar mafya olsada o bize bu yanını hiç göstermezdi. Çok mutlu bir aileydik.
"Yunjiiiiiin"
"Efendim"
"Yemek hazır"
"Geldiim"
Dedim ve mutfağa doğru gittim ve sandalye çekip masaya oturdum.
"Oww çok güzel görünüyor anne eline sağlık."
Hafif güldü ve
"Afiyet olsun. Hadi soğutmadan ye"
Dedi ve bende öyle yaptım. Hem yiyor hem sohbet ediyorduk ve birden kapı çaldı.
"Babam geldi galiba ben bakarımm"
"Peki"
"Hoş geldin baba. Baba!!
" Ahh canım geç şöyle. Sen çekilsene!"
Babamın yanında bir kadın vardı ve babam galiba sarhoştu ve oturma odasına geçtiler.
"Yunjin kim gelmiş"
Diye seslendi annem yanına gidicektim ki kadın babamın gömleğini çıkarmaya başladı.
"Napıyosun sen babama bırak onu"
"Şu sürtüğe bak asıl sen ne hadle karışıyorsun işime ha"
Annem geldi ve bir hayal kırıklığına uğramıştı babama sinirliydi galiba.
"Noluyo burada. Sen kimsin ve neden kocamı evine getirdin? Onun eli ve ayağı var kendi gelebilir."
Babam ise koltukta sızmıştı.
" Hah nerden senin kocan oluyormuş o artık bana ait onunla bir gece geçirdim bile!!"
Demesiyle annem kadının saçını başını yolmaya başladı çok ciddi bir şekilde kavga ediyorlardı. Bense onları ayırmaya çalışıyordum. Bir anda mutfağa girdiler ve kadın masanın üstündeki bıçağı alıp annemin göğsüne sapladı. Annem kanlar içinde yere yığıldı.
"A-anne ANNEEE ne yaptın sen ha ne yaptın"
Annemin başını kucağıma aldım ve ambulansı aradım ve polisi. Komşular sesime gelmişti galiba o kadın ise kaçmaya çalışıyordu ama kaçamadı yakalandı ve hapse atıldı. Annem ise o gün son kez bana Yunjin demişti. Son kez güldüğünü görebilmiştim..~Flaşback bitti~
İşte bu yüzden babamı sevmiyorum hala bana eskisi gibi davransada asla eskisi gibi olabileceğimizi sanmıyorum.
Neyse bunlarla kafamı yoramam Yuna ile buluşacagıma söz vermiştim onun için hazırlanmaya başladım. Yuna benim en yakın arkadaşım çok yakınız herşeyimi bilir. O hep bana destek olmuştu bu dönemlerde. Onun hakkını ödeyemem.
Üzerine giydiğinEveeet hazırım. Arabayla Yuna'nın evine doğru normal bir şekilde gidiyordum üff ammada trafik var ya bir dakika şurdan gitsem ya ben. Ara sokaktan gitmeye başladım ama anlamadığım bişey var. Bir araba sabahtan beri beni takip ediyor. Benle Aynı sokaktan gelince sadece ikimizin arabası vardı ve bana küçük bir şekilde çarpmıştı. Kimdi bu. Sinirle arabadan indim ve o arabanın yanına gittim.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun ya.
Arabadan indi ve yanıma geldi.
" Napıyor muşum"
"Birde bana soruyo. Şu arabanın haline bak"
dedim. Birden elindeki bezle ağzımı kapattı. Elini çekmek için çok çabalamıştım ama yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu. Gerisi yok.~Yazardan(yani bendenn)
Genç kız adamın kollarında bayılmıştı. Adam onu kucağına alıp arabanın arka koltuğuna yatırdı ve arabayı sürmeye başladı. Büyük bir evin karşısında durdular ve adam genç kızı kucağına alıp eve götürdü ve onu yatağa bağladı. Uyanmasınu bekliyordu.~ Yunjinden~
Uyandığımda başka bir yerdeydim. Ama burası neresiydi. Benim odam değil babamın odası değil Yuna'nın odasıda değildi. Hafif doğrulmaya çalıştım ama elimdeki ipler buna izin vermiyordu. Biri beni yatağa bağlamış. En son ne olduğunu hatırlamıyorum. Böyle düşünürken yanıma bir adam geldi. Bir dakika bu o adam arabama çarpan. Şimdi hatırladım. En son ağzıma bez koymuştu büyük ihtimalle ondan bayıldım.
"NEREDEYİM BEN. NEDEN KAÇIRDIN BENİ!"
"Sakin ol Hwang"
"SOYADIMI NEREDEN BİLİYORSUN"
"Sakin olmanı söylemiştim"
"Bak ya bişeyler söylersin yada avazım çıktığı kadar bağırırım"
"Sakin olmanı söylüyorum bu yetmez mi"
"Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
Sesim çıktığı kadar bağırıp çığlık atmıştım o ise sadece bana bakıp gülüyordu. Komik mi sanki.
"Neye gülüyorsun ya çok mu komik"
"Evet gayet komikti"
"Hayır komik değildi"
"Komikti"
"Değildi"
"Komikti"
"Değildi"
"Senle tartışmak istemiyorum. Şimdi bana neden beni kaçırdığını söylüyorsun."
"Yo söylemicem"
"Söyliceksin"
"Kim diyo"
"Eben diyo Allah'ım sen bana sabır ver bak bu gün hafta sonu bak nöbet yok bişey yok bırak gideyim işte ya"
"Yo bırakmıcam"
"Sen hep böyle inat mısın."
"Bilmem"
"Sadece inat değilmişsin inat olduğun gibi hiç bişey bilmiyormuşsunda beni kaçıran birinin zeki olmasını isterdim"
"Siz çok mu zekisiniz hanım efendi"
"Evet tabi zekiyim. Kaç yıl tıp okudum ben biliyon mu sen"
"Ben sana bayan ego falan mı desem acaba"
"Yo ne alaka egolu falan degilim ben. Hem sen soyadımı bildiğin gibi adımıda biliyosundur adımı söyle"
"Yo adını bilmiyom belki nasıl bu kadar eminsin"
"Ya yeme beni insan kaçırdığı kişinin adını bilmez mi. Evine süs diye mi kaçırdın beni. İllaki bir işin vardır."
"Dediğin doğruymuş gerçekten zekiymişsin ama sana kötü bir haberim var "
Kulağıma eğilip
"Ben senden daha zekiyim."
Dedi ve kapıyı kapatıp gitti.
"Heeeeey bekle beni burada bırakıp gidemezsinn!"Off bu yatakta bağlı kalmıştım napıcaktım ben. Salak tabiki kaçıcaksın buradan. Tamam sakin ol Yunjin yatağın yanında bir çekmece vardı heh bir tane ayna işime yarayabilir. Aynayı kırıp ipleri aynayla kesmeye çalışıcaktım. Heh sonunda ayna kırıldı. İplerde kalınmış kesilmiyor. Uzun uğraşlar sonra iplerden kurtulmuştum. Aha sıçtım biri geliyo galiba off napıcam ya tamam sakin ol Yunjin düşün düşün heh buldum. Elime bir vazo aldım ve kapının arkasına geçtim. Adam kapıyı açtı açtığı gibi vazoyu kafasına indirdim. Adam bayılmıştı. Adamı içeri getirip kapıyı kapattım ki kimse anlamasın. Adamın üzerinde bıçak ve silah vardı ama silahi almak istemedim. Şimdi ne yapıcam heh camdan kaçabilirdim şansıma evde tek katlı herhalde. Camı açmaya çalıştım ama açılmadı Allah kahretmesin camı kilitlemişler. Yukarıdan sesler geliyordu galiba acaba biri buraya mı geliyordu derken bir ses duydum.
"Hyunjin alt tarafı Yunjin'i odama getiriceksin"
Bu o adamdı galiba ses çok yakın gelmişti galiba bu odaya geliyordu.°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Selam sizce yeni hikaye nasıl bence bu diğerinden daha güzel olacak gibi oylamayı unutmayın. Okudugunuz için teşekkürler💌💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lee Minho ile hayal et Mafya
Fanfiction-Neredeyim ben neden kaçırdın beni. -Sakin ol HWANG -Soyadımı nereden biliyorsun!! -Sakin ol demiştim -Bak ya bişeyler söylersin yada avazım -çıktığı kadar bağırırım -Sakin olmanı söylüyorum bu yeterli mi? -Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa