04

138 15 2
                                    

Saha içi koltuklardan birinde oturup Jeongin'i bekliyordum. Ciddi anlamda kalbim yerinden çıkacakmış gibi hissediyordum. Sahadaki basketbolcular ısınmalarının ortalarındalardı. Onlara odaklanmaya çalışsam da pek başarılı olamıyordum. Aklım hep ondaydı. 

Eskisi gibi olacağı için aklım çıkıyordu. Bunu düşünmek bile kafayı yediriyordu bana. Şu anda tanrıya şükür psikolojik problemlerim yoktu. Yani... Öyle olduğunu umuyorum... 

"Hyunjin? Sen misin?" sahanın içinden bir basketbolcunun bana doğru yaklaştığını gördüm. Uzun boylu ve inceydi. Kahverengi saçlarını alnına doğru bırakmıştı ama terden dolayı dağınık duruyorlardı. Üstündeki mor formanın içinde çok güzel gözüküyordu. 

"Evet?" diye sordum sorgular bir ses tonuyla. Yüzündeki şüpheci ifade gülümsemeye dönüştü. Gerçekten güzel bir gülüşü vardı. 

"Ben Seungmin. Jeongin'in arkadaşı. Selam vermeye geldim." dedi gülümseyerek. Ben de ayağa kalkıp onun hizasına çıkmıştım. Benden biraz daha uzundu. 

"Ah merhaba. Daha önce bir galada karşılaştığımızı düşünüyorum?" 

"Evet, bir filmin galasında karşılaşmıştık. Ama konuşamamıştık galiba." antrenörünün onu çağırmasıyla ikimizin de gözleri oraya doğru kaydı. "Bir ara kahve içelim Hyunjin... Ayrıca dikkatli ol. Kalbin kırılmasına izin verme."


second chance,, hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin