☆(final)

111 12 12
                                    

Hyunjin'den

İnsanlar ilgiyi birinden illaki bekler değil mi? İnsanlar bu ilgiyi annesinden , babasından , ablasından , abisinden ,teyzesinden , amcasından , ninesinden , dedisinden veya arkadaşından...Bazıları ilgiyi bu örnekler dahilinde bile alamaz belki. İlgiye aç olurlar bu yüzden. Ben sevgilimden aldım. Tüm ailemden aldığım ilgiyi toplasanız yine sevgilimin bana verdiği ilgi etmez. Bana çok iyi davrandı, sevgisini belli etti ve beni asla terk etmedi. Aldattığınıda sanmıyorum. Arada ufak tartışmalarımız olmuşur. Ama bunlar tuzu biberi..Çok seviyorum ben sevgilimi. Asla bırakmayacağım onu. Oda beni bırakmasın.

Onun öne çıkmış üst dudağı kadar güzel bir şey yok bu dünyada. Onu öpmenin verdiği hissiyatı bilir misiniz siz? Bilmezsiniz. Çünkü onun ilk ve son sevgilisiyim. Benden başka kimse öpmedi onu öpemezlerde. Belki beni bencil olarak tanımladınız. Ama sizinde Minho gibi bir sevgiliniz olsaydı ki kimse bir Minho edemez ama eğer olsaydı sizde benim gibi düşünürdünüz.

Minicik elleri var biliyor musunuz? O kadar tatlı ve güzelki anlatılamaz bu güzelliği. Elini her tuttuğumda sanki daha yeni doğmuş bir bebeğin elini tutuyor gibi oluyorum. Ama o beni her kucağına aldığında tam tersi ben kendimi bebek gibi hissediyorum.

Onun güzelliği anlat anlat bitmez. Kirpikleri , kaşları , gözleri ve daha bir çok yeri..Sadece onunla kalmak istiyorum. Asla bırakmamak.
Çünkü o çok iyi biri. Bana çok değer veriyor. Ve çok güzel,fazla güzel. Hatta bazen 'ÇOK GÜZELSİN LEE MİNHO İYİ Kİ BENİM SEVGİLİMSİN' diye bağırıyorum. İlk başlarda utanıyordu. Ama şimdi kendide aynı şeyleri diyor. Tam bir kedi..

Onu sevdiğimi kelimelerimden bırakın gözlerimden bile okuyabilirsiniz. Ona deliler gibi aşığım "SENA DELİLER GİBİ AŞIĞIM LEE MİNHO"

Wuaaa final yapmisim ve cok sacma final yapmisim cok ve gereksiz yere uzattigimi dusunuyorum sacmaladigim icin final yaomaya karar verdim ama hep hyunho yazmayi dusunuyorum ben

Çizimine Odaklan / Hyunho✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin