"Ёнжүн сэрээд хажууханд байх жижигхэн байшин луу зүглэв."
"Author's pov"
Ёнжүн нэг мөсөн эндээ амьдрахаар шийдсэн билээ. Түүнийг энэ шийдвэрт хүргэсэн зүйл бол Чүэ Сүбин Ёнжүнийг энд хоргодох ганц зүйл. Сар гаран л түүнтэй харьцсан ч Ёнжүний хувьд Сүбин хэтэрхий эрхэм нандин хүн нь болсон байв.Сүбин, Ёнжүн 2 нэг нэгэндээ улам л сайн болсоор гэвч нэгэндээ хэлж зүрхлэлгүй өнчин хайраар хайрлаж байгаа хэмээн хоёр талдаа бодно.
Ёнжүн жижиг байшин луу орох үед Сүбин хоол хийсээр зогсоно. Ёнжүн араар нь тэврээд ямар хоол юм гэж асуувал Сүбиний бяцхан зүрх хурдан хурдан цохилно.
Аль болох тайвнаар тэвэрэхээ болиод суу хоол болчихлоо гэвэл Ёнжүн амандаа дахиад жоохон зогсохыг хүссэн юмсан... гэсээр сандалд суув.
"Soobin's pov"
Шөнөжин Ёнжүнд сайн гэдэгээ хэлэх талаар бодож хэвтсээр үүр цайх үед хайрт нэгэндээ хоол бэлдэх гэж боссон юм.-Ёнжүнаа? Миний хэлэхийг сайн сонсоорой. Магадгүй сонин санагдах байх. Мммм тэгэхээр заза больлоо.
Ёнжүн: Хэлэх үгээ хэлчихэж болохгүй юмууу?? Сүбинаа гуйя.- Үгүй ээ ер нь больлоо.
Ёнжүн: Ингээд байвал үнсчихэнэ шүү!
- Тоглоод байлгүй хоолоо идээ.
Гэвч Ёнжүн худал хэлээгүй байсан юм. Үгээ дуусгаж амжаагүй байтал түүний чийглэг уруул уруулыг минь эзэмдсэн юм. Би гайхсаар юу болоод байгааг ойлгохгүй байсан ч ойлгосоор болих гэсэн ч больж чадалгүй зөрүүлэн үнсэв. Бид хоёул салахыг хүсээгүй ч агаар дутагдаж салсан юм.
Ёнжүн намайг тэвэрсээр "Би чамд хайртай Сүбин" гэж шивнэв.
"Би ч гэсэн чамд өөрөөсөө илүү хайртай""Yeonjun's pov"
Сүбиний хэлэх гэсэн үг сонирхол татсаар яаж ч асуусан тэр хэлэх шинжгүй болохоор нь үнсэе гэсэн балай бодол орж ирэв. Үгүэ үгүй яасан ч тэгж болохгүй намайг ийм гэдгийг мэдээд надаас зайгаа барьчихвал яах болж байна? Болохгүэ гэхдээ туршаад үзье. Гэж бодсоор -Ингээд байвал үнсчихэнэ шүү! Гэж хэлээд түүний уруул дээр өөрийн уруулаа зөөлөн буулгав. Тэр эсэргүүцэхгүй байна. Яагаад? Ямартай ч би азтай байна.-Би чамд хайртай Сүбин гэх үгийг бүх зоригоо гарган хэлсэнд Сүбин ч бас надад хайртай? Яаж ийм зүйл байж болно гэж үү?
-Өнөөдөр бол миний хамгийн гайхалтай өдөр!!
"Author's pov"
Ёнжүн үсэрч дэвхицсээр орилох бол Сүбин түүнийг багахан инээмсэглэлтэй ажин сууна.______________________________
🎀's note:
Ooshs by '👵🏻' ene emoji-oo '🎀' envgeer solitsn bgzde xaxax. Za snu? Aimr udaan idwxq bailaooo. Ugsa snaa onoo baidgue.😆 Balai emgne uushlre. Smuth awmaar bnu? Awna gwl tvvxyn eznees n asuuj baigd ugxyg bdnoo gshh. Gxde smuth orcxoor jxn ontsgu blj mgdgue gshahh. Zazz mart22 gs. Idwx orxyg bdnooo.😘 Duuga sonsd bicwre unshre goy vibe ugc cdn.😉"XEN ENGNY XAIRYN TVVX!"