꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚𝙁𝙖𝙘𝙩𝙨‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷
Хэрэв нулимс чинь баруун нүднээс гарвал баярийн нулимс зүүнээс гарвал гунигийн нулимс.~~~
Сүбина? Яагаад надруу ингэж хараад байгаа юм бэ? Их эвгүй хүйтэн байна шүүдээ Сүбина? Би ямар нэг буруу зүйл хийгээюу? СҮБИНА!! хэмээн орилсоор сэрэх өрөвдөлтэй Ёнжүныг та нар харж байна. Зүүн нүднээс нь доголон нулимс урссан сэрсэн даруйдаа шууд өөрт байх бүх нулимсаа асгаруулсаар хайртыгаа алдсандаа өөрийгөө буруутган мөлхөсөөр гал тогоо руугаа зүглэн шургуулга ууталсаар гарт таарсан хурц үзүүртэй зүйлийг барьж аван хүзүүн дээрээ тулгасанч чадсангүй, чадах ч үгүй, ийм зориг байхгүй яаж ч хичээсэн чадахгүй нь...Үхсэн амьд нь мэдэгдэхгүй хагас үхэл өдөржин харанхуй өрөөний буланд шигдэн уйлсаар хэдэн өдрийг өнгөрөөв.
'Yeonjun's pov'
Багахаан нойр авж байхад минь хэн нэгэн хаалга хүчтэй нүдсээр сэрээчихсэнд уур хүрсээр босож хаалгаа нээхэд...Байр түрээслэгчийн ач хүү нь бололтой өөгүй арьс төгс биеийн харьцаа хэн ч харсан дурламаар царай. Гараас нь атгаад хорвоог туулах юмсан. Минийх гээд бардам загнаад үнсэх юмсан...
-Өршөөгөөрэй? Гэж нөгөө залуу болгоомжлонгуй асуухад би ухаан орсоор
Ёнжүна чи чинь галзуурчхаа юу? Яасан гэж ийм зүйл бодоод байгаа юм. Саяхан чиний хайртай хүн нас барчихаад байхад ийм зүйл бодоод ҮХ ЁНЖҮНА! гэж дотроо бодож өөрийгөө зэмлэсэн юм.
-Юу болсон юмбол?
-Аа би үүнээс хойш энд амьдрах гээд эмээ маань чамтай танилц гээд хөөх шахам явуулсан юм. Яамартайч намайг Бомгю гдэг.
-Чүэ Ёнжүн таатай байна.
-Адилхан овогтой юм байна."Чи надад Сүбиныг санагдуулаад байна..."
-Болсон бол би орлоо?
-Тэгдээ дараа тааралдвал мэнд мэдэж байя.
-...Зүгээр л хамгийн хурдаараа хаалгаа хаасан. Тэр хайртыг минь маш их сануулаад байх юм...
_________________________________
🎀's note:
Amrlt exlsn ucr gaigu xurdn duusgxyg bdn tseg.