Μαρίνα Αστέρης συζητούν για θάνατο Πέτρου

105 3 0
                                    


Ο Αστέρης πάει στο Βρουλακέικο. Η Μαρίνα τον υποδέχεται.

-Πώς από δω Αστέρη; Εγινε κάτι καινούργιο;

-Οχι Μαρίνα αλλα θέλω να σου μιλήσω για κάτι σημαντικό. Οι δυο μας.

-Ελα κατσε εδω στην τραπεζαρία. Να σου φτιάξω καφέ;

-Οχι Μαρίνα. Πρόκειται για τον Πέτρο. Θέλω να μιλήσουμε καθαρά για όλα. Σε παρακαλω.

-Αστέρη το θέλω. Πόσες φορές έχω σκεφτεί να σου ανοίξω κουβέντα αλλα κάθε φορά ποναω όταν το σκέφτομαι.

-Σκεφτόμουν ότι αφού θα γίνει το μνημόσυνο αύριο, ότι θα ήταν καλή ευκαρία, να με ρωτήσεις ότι θέλεις και να ειπωθούν αυτά που πρέπει και απο σένα κι απο μένα.

-Εντάξει, πάμε πάνω όμως, να τα πούμε μαζί του.

Ανεβαίνουν.

Επόμενη σκηνή μέσα στο δωμάτιο του Πέτρου. Η Μαρίνα καθισμένη στο κρεβάτι του Πετρου και ο Αστέρης σε ένα σκαμπώ. (Επίτηδες σκαμπώ και όχι την καρέκλα του γραφείου του Πέτρου, για να μην κάτσει πάνω στην καρέκλα του νεκρού.)

-Καθε φορά που μπαίνω εδω μέσα ταξιδεύω σε κείνη την αποφράδα ημέρα Αστέρη. Το ξέρεις;

-Το φανταζομαι Μαρίνα. Γι αυτό ήθελα να έρθουμε εδώ μαζί και να τα πούμε όλα εδω μαζί. (Παύση)

Θυμάμαι που ήρθες στο κρατητήριο αφού παραδώθηκα. Το θυμάμαι σαν να ήταν τώρα. Τις θυμάμαι λέξη προς λέξη τις κουβέντες σου: "Τι σου'κανε ο γιος μου; Πες μου. Γιατί; Γιατί τον σκότωσες; Γιατί; Να σαπίσεις στην φυλακή. Να μην σε ξαναδεί το φως του ήλιου ζωντανό.Γιατί." Δεν ηθελα να σου μιλήσω, σε κοίταζα μόνο γιατί ήξερα τι είχε γινει και δεν είχα δικαιολογία. Ο θυμός μου εκείνη την μέρα με ώθησε να πάω να τον βρω. Και του είπα σκληρά πράγματα Μαρίνα για σένα. Γι αυτό και κεινος θύμωσε τόσο και έβγαλε το όπλο.

-Τι πράγματα;

-Φήμες.. Οτι έκανες σχέση με τον Αντώνη για να μαθαίνεις απο την αστυνομία, τα του εγκλήματος του Στεφανή. Αυτού που θεωρούσα οτι έκανε ο Πετρος.

-Ετσι του είπες; Πώς να συγκρατηθεί ο αγγελός μου; Ήθελε να με προστατεύσει.. Αχ βρε Αστέρη.. Απ' την μάνα σου τ ακουσες;

Ο Αστέρης παίρνει βαθιά ανάσα.

-Δυστυχώς και χωρις να σκεφτώ οτι πάντα ήσουν αξιοπρεπής γυναίκα, θολωσα Μαρίνα και του τα είπα.. Ενιωθα προδωμένος απ όλους και ήθελα να τον πονέσω.

Σασμός Διάλογοι που θέλαμε στη σειράOù les histoires vivent. Découvrez maintenant