H Αργυρώ όταν έμαθε ότι είναι έγκυος στο παιδί του Αστέρη.

78 5 3
                                    

Η Αργυρώ και ο Αστέρης είναι ξαπλωμένοι στο κρεβάτι. Είναι ευτυχισμένοι. Ζουν μαζί κάθε μέρα και χαίρονται ο ένας τον άλλον μετά από πολύ καιρό.  

Εκείνο το βράδυ, είχαν ξαπλώσει νωρίς αφού έβαλαν τον Πετρή για ύπνο. Η Αργυρώ έκανε ένα ντούζ και ήρθε και ξάπλωσε. Ο Αστέρης δεν την άφησε να πέσει για ύπνο μιας και δεν ήταν κουρασμένος... Μπορείτε να φανταστείτε τι έγινε και τους κράτησε ξύπνιους.. Εμείς θα δούμε τι έγινε μετά.. Μετά μπαινουμε στο υπνοδωμάτιο τους, στο σπίτι του Αντώνη που τώρα πια μετά απο ένα χρόνο ήταν σαν σπίτι τους.. Βλέπουμε το μπουρνούζι και το σεντόνι στο πάτωμα και τον Αστέρη και την Αργυρώ, αποκαμωμένους, γυμνούς, στο κρεβάτι, τον έναν μέσα στην αγκαλιά του άλλου να χαιδεύουν ο ένας τα χέρια του άλλου.  Εκεινη την μέρα ο Αστέρης ειχε ακούσει μια συζήτηση του Μαθιού και της Βασιλικής σχετικά με το πως κατάλαβε η Βασιλική την εγκυμοσύνη της και του γεννήθηκαν απορίες για μια άλλη εγκυμοσύνη απ την οποία γεννηθηκε το δικό του παιδί. Ο Πετρος τους. Ετσι ο Αστέρης ρωτάει την Αργυρώ πόσο νωρίς κατάλαβε την εγκυμοσύνη της στον Πέτρο..

Η Αργυρώ απαντά:

-Το κατάλαβα λίγο μετά το θάνατο του Πέτρου και μου ήρθε να τρελαθώ. Τότε έκανα απόπειρα αυτοκτονίας. Δεν ήξερα πως να το διαχειριστώ. Δεν ηξερα τι να πω στην μητέρα μου, στη γιαγιά μου, στον Αγγελο.. Ενιωθα ότι ήθελα να το κρατήσω αλλα ήξερα ότι θα με μισούσαν αν τους ζήταγα κάτι τέτοιο. Οπότε από την πίεση, ξέσπασα, δεν άντεξα.. ούτε που το κατάλαβα πως.. εκανα απόπειρα αυτοκτονίας

(Αστέρης)

- Πρέπει να ήσουν χάλια αν δεν το θυμασαι πως εγινε μωρό μου. Για όλα φταίω εγώ και η οικογένειά μου..

-Ναι ήμουν σε άθλια κατάσταση. Ο Αγγελος και η μητέρα μου εμαθαν για την εγκυμοσύνη απο μια νοσοκομα στο νοσοκομείο.. Οταν μου είπαν ότι το ήξεραν, ντράπηκα αφόρητα. Δεν ήξερα που να κρυφτώ. Οταν γύρισα σπίτι, αποφάσισα να το κρατήσω και σκεφτόμουν τι θα κάνω, πως θα το πω στη γιαγιά μου, πως θα το μάθουν στο χωριό.. Μετά όμως.. κάποιος ( τον κοιτάει με νόημα, σαν να του λέει ξέρω ποιος, η μάνα σου.. ), έβαλε ανθρώπους να επιτεθούν στο σπίτι μας. Εκεί κατάλαβα ότι αν μαθευόταν για την εγκυμοσύνη, θα ήμουν κυνηγημένη. Ετσι αποφάσισα ότι πρέπει να φύγω. Όταν έμαθα ότι υπάρχει κενή θέση στα Γιάννενα ζήτησα να φύγω..

-Αρα αν δεν είχε βάλει η μάνα μου αυτους να σας επιτεθούν μπορεί και να είχες μείνει;

Σασμός Διάλογοι που θέλαμε στη σειράHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin