~2~

24 17 10
                                    

Aç bir insan değilim,iştahsızımdır.Ama evin sert kuralları olduğundan ötürü o sofraya oturulup,o yemek yenecek.
Kimse kimsenin yüzüne bile bakmadan yemek yiyor,sofrada sadece çatal ve kaşığın birbirine çarpma sesi var.Bense kafamı eğmiş çatalımla yemeği dürtüyorum.
"Adam gibi ye şu yemeğini."
Babamın sert sesiyle irkildim.Bana kahverengi gözlerini dikmiş öylece bakıyor.Babam gözlerinin rengine göre çok yoğun bakar ve bu beni hep korkutmuştur.
"Tamam."
Zorla'da olsa tabağımı bitirip,masadan kalktığımda annemin bana yandan yanda baktığını fark ettim.Ama bu bakışın anlamı 'Birazdan ortalığı birbirine katacağım' bakışıydı.Arkamı dönüp bir adım attığım sırada annem dingin bir sesle,
"Deneme sonuçlarında çok düşüş var Kumsal.Derslerde uyuyor musun?" dedi.Nefret ediyorum,nefret.Sadece bir gece olsun benimle iletişim kurmasanız beni rencide etmeseniz?
"Kumsal,eğer o matematik netlerin yine düşüş gösterirse seni mahvederim."
Babam,her zamanki gibi gerilmişti yine.Belkide ayağa kalkıp saçımı kavrar ve sarsardı belkide güzel bir dayak yerdim.
Annem,telefonunu açıp babama gösterdiğinde,babam resmen öfkeden deliye dönüyordu.Ayağa kalkıp bir anda okkalı bir tokadı suratımda patlattı.Her şey fazla hızlı gelişmişti,bu yüzden ne olduğunu anlamamıştım.Başım dayağın şiddetiyle öbür tarafa savruldu,tabak elimden kayıp paramparça oldu.Cam kırıklarının ayağıma battığını hissettim.
"Sana istediğin her şeyi alıyoruz,tüm olanakları sunuyoruz.Seni dershaneye yazdırıyoruz ama sen bizi gururlandırmak yerine yerin dibine sokuyorsun,aptal!" Diye haykırdı babam. "Bu kaçıncı oldu?! Daha ne kadar yanlış yapacaksın.Sen ileride cerrah olacaksın Kumsal,olmak zorundasın.Ya derslerini düzelt yada seni mahvederim."
Gözlerim dolu dolu babama baktığımda titrememin önüne geçemedim.Babam ve annem fazla mükemmliyetçiyidi.Ve benimde onlar gibi olamamı bekliyorlardı.Son 1 haftadır düzenim tamamen bozulmuştu.Bundan dolayı testlerde gerilemiştim.Kimse benim düşüncelerimi umursamıyor,ve bana bir duvarmışım gibi davrnanıyorlar.Geleceğimi bile onlar belirliyorlar.Cerrah,mühendis,avukat....

Ama ben resim çizmek istiyorum,tuvallere duygularımı fırçalarla haykırmak istiyorum.Söyleyemediğim bütün sözleri onlar bağırsın,insanlara onlar duyursun istiyorum.
Ve özgür,
Özgür olmak istiyorum.

YABANCI✓ TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin