Sabah büyük bir baş ağrısı ile uyanmıştım,ve yönetmene bugün gelemeyeceğimi söylemiştim,bu baş ağrısı ile işe gidemezdim,zaten sadece bir gün gitmeyecektim.Bir günden birşey olmazdı.
Yatakta oturur pozisyona gelerek komodinin üstündeki sürahi'den kendime bir bardak su doldurdum,tek sefer'de içtiğimde anladım ne kadar sussuz kaldığımı.
Tam yine yatacaktım ki telefonuma bildirim geldi
0453******:neden işe gitmedin
-seni ilgilendirmiyor
0453******:tamam.
Yazdığında neden başka birşey yazmadığını düşünmekten durmamamıştı.Tamam bir mafya ve sapığım ama ona karşı içimde nefretten öte birşey var ve ben bunu anlayamıyorumdum,içimdeki hissin ne olduğunu anlayamıyorum.
Kafamdaki düşünceleri bir kenara bırakıp tekrardan kendimi uykunun kollarına bırakmıştım.
...
Söylenerek merdivenlerden iniyordum,kimin bu saate gelip beni uykumdan uyandırdığını merak ediyordum bir yandan da sinir olmuştum.
Kapıyı açtığımda gördüğüm kişiyle gözlerimi kocaman açmıştım.
"Ee içeri almayacak mısın?"demişti kollarını göğsünde birbirine bağlayarak.
"Yok ya şaşırdım sadece."dedim ve elimle içeri geçmesi için işaret yaptım.
O içeri girdikten sonra bende odama gidip üstüme rahat rahat birşeyler geçirmiştim.
"Hoşgeldin"dedim karşısında ki tekli koltuğa oturarak
"Hoşbuldum,ee nasılsın?"dedi tebessüm ederek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAUDADE +18
Novela JuvenilBu kitap yoğun cinsel içerik ve şiddet,argo, küfür gibi kelimeler içerir.