40

533 7 0
                                    

Dedi pis pis gülerken

"Seni ilk baş ben öldürücem abi etini kesip ben köpeklere atıcam devran"

Esleme karşı bir adım attı çenesini tutu

"Nasıl yapacaksın bunu bu kiz halinle mi hi"

Elini çektim

"Çek lan o elini götüne sokturtma" dedim

"Oo musa bey siz kaplan mı oldunuz"

"Kaplan sana girsin devran bak bir daha bu kıza dokunursan o sikinin tümünü keser sana yedirirrim bunu bil"

"O çok korktum aman tanrım kimsin oğlum sen kimsin neyin var senin"

"Ben Musa Bozgunoglu duymuşsundur belki semanın babasını öldüren adam yani babam Metin Bozgunoglu memnun oldum"

"Sen"

"Evet ben şimdi sana neler yapacağımı anldın mı he"

O an ağzından *çık* diye bir ses çıktı babamdan bahsetmeyi sevmiyordum aslında o bir mafyaydı benimde mafya olmamı istedi ben yapamadım bu yüzden benden utanıyor ama umrunda deil ben MUSA BOZGUNOGLU yum eslemin kolundan tutum arabaya attım arabaya bindi ve bana şaşkın bakışlarla izledi arabayı çalıştırdım ve sürdüm bir ton yolu boşuna gelmiştik

"Eslem özür dilerim onun burda olduğunu bilmiyordum"

"Musa ben bu adamdan hamileyim ben bu şerefsizin çocuğunu doğuramam bunu kendime yapamam"

"Eslem o çocuk benim çocuğum sayılır sus biraz"

"Özür dilerim"

"Bende seni dilerim karım"

"Ya musa merak ediyorum sen Metin Bozgunoglu nun oğlu musun bana hiç babandan bahsetmedin"

"Evet babam oluyor kendisi şuan hapiste bir daha asla çıkmayacak zaten orda kalsın hak etti eski dönemden bir kan davası var"

"Anladım"

Eslemimmin bu gece yanımda kalmasını çok isterdim ama kalmaz hem o evde nasıl kalacak aslında bir fikrim var ama bilmiyorum kabul edermi ki

"Eslem"

"Efendim musa"

"Bu gece beraber uyuyalım mı"

"Ama ben hamileyim  bu gece yapamayız yani olmaz yapamayacaz o zaman"

"Eslem sen beni karıştırdın galiba ben sadece yanımda aynı odada kalmayı istiyorum eski günler gibi sadece bir gece lütfen damlaya bir arkadaşında kalacağını söylersin"

"A ama apo damlaya söyler orda kaldığımı"

"O evde kalacağımızı kim söyledi bir otelde beraber kalalım hem sana abur cubur da alırız film gecesi yaparız olur mu karıcım"

"Aslında olur yani olabilir Musa ben seni çok özledim ya her gece seni düşündüm senden nefret ettim am-"

"Benden nefret mi ettin"

 Hayatın kölesi  +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin