Odama girdim.Ama her zaman ki gibi odam yine dağınıktı.Annem görmeden toparlamalıydım.Ama gecikiyordum.Ben de ilk üstümü değiştirdim.Kırmızı bir elbise giydim ve dizimin tam üstündeydi.Saçlarımı açık bırakarak düzleştirdim.Sonra odamdan çıktım ve kapımı kilitledim.Nasıl olsa abime güven olmaz.Merdivenlerden indim.Anneme ve babama "Geç kalmam merak etmeyin" Dedim.Gülerek evden çıktım.Kapıda bekleyen bir grup garip arkadaşlarım bekliyordu.Arabayı gösterdiler.Bende bindim.Arkadaşlarımda bindikten sonra hızla gittik.Arkadaşlarıma
bakarak"Nereye gidiyoruz lan? Bu taraf ne taraf ?"
Kerem "Noldu kızım sana sen böylemiydin.Sonunda eski haline dönebildiğine sevindim"
Helin "Aynen ha.Sonunda bize geri dönebildin"
Ben "Amma abarttınız.Siz sorumun cevabını verin!"
Cemre "Lunaparka gidicez.Çok merak etme kanka"
Ben "Hahahaha çok komikti."
Biz konuşurken önümüze bir köpek çıktı.Yavruydu.Yaralanmışa benziyordu.
Kerem hariç hepimiz "Kerem dur! Vicdansız!"
Kerem "Nolcak ya bırakalım burda.Biz eğlenmemize bakalım.
Ben "Kerem!!! Lan dur dediysek dur.Eğlence kaçmıyor ya."
Kerem durdu.Biz hemen köpeğin yanına eğildik.Cemre yavru köpekleri çok severdi.Hemen kucağına aldı.Köpek Ceren e hemen alışmıştı.
Cemre "Bu köpek çok tatlı.Benim olsun bu.Hatta adıda Boncuk olsun.Baksana boncuk gibi gözleri var.Oyş yerim ben bunu."
Helin "Evet çok tatlı.Ama napıcaz bu köpeği"
Ben "Kerem in arabasında bir şeyler görmüştüm.Bir bakalım."
Ben hemen bagajı açtım.Ordaki bakım malzemelerini aldım ve köpeğin yanına koydum.Tasma bile vardı.Hahahahaha
Kerem "Heey onları kullanmayın."
Cemre "Ya Kerem.Kırk yılın başında bir iyilik yacaktın."
Kerem "Alın be kullanın."
Helin "Çok saol Kerem."
Biz köpeğin yaralarını iyileştirdik.Ve bakım yaptık.Köpeğe kıyafet bile giydirdik.Süs köpeğiydi.Bir yerden kaçmış olmalıydı.
Kerem "Hadi artık.Köpeğin tasmasını takın gelin."
Ben köpeğin tasmasını taktım ve arabaya bindirdim.Ardından biz bindik.
Ben "Hadi hızlan Kerem.Bizi uçur Kerem!!!!! Şarkı aç Kerem."
Kerem "Emredersiniz macesteleri"
Şarkı açtı.Coşuyordum resmen.Son sürat uçuyorduk.Hemen geldik.Arabadan indik.Cemre köpeğini aldı.Hep beraber lunaparka doğru ilerledik.Hepimiz bilet aldık.İlk önce kamikazeye bindik.Miğdemiz alt üst olmuştu.Ben kusmuştum.Helin ve Cemre de kustu.Ama Kerem in karnı ağrıdı.Köpeği bir yere bağlamıştık.Cemre onun yanına gitti.Ben ve Helin lavaboya gittik.Yüzümüzü filan yıkadık.Bir anda kızlar tualetine bir erkek girdi.O Kerem di.Neyse ki etrafta kimse yoktu.
Ben "Kerem! Mal mısın sen oğlum!
Helin "Bura kızlar tualeti salak.Sapık mısın sen?"
Kerem " Aaaa görmemişim.Hemen burdan çıkmam lazım!"
Ben "Senin gözün kör olmalı ki görmemişsin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Ada
AdventureMerhaba arkadaşlar.Bu kitabımı umarım beğenirsiniz.Hem romantik hem maceralı hem de sırlı bir kitap olucak.İyi okumalar........