SELAMLARR JİS SACINI UZATMIS AGHAAGG YERİMM COK GUZELLL 😻😻
Kabul edeyim bluesungdan sonra en iyisi bu.
Bu arada nasılsınız bakıyımm??Bu bölümün şarkısı: Two of hearts
Yeni keşfettim ve sevdim, sizde seversiniz dinleyin.
Uzatmadan gecelimm bismillah cekin baslayınn :3
(Daha önce söylemedim sanırım Minhonun evi Jisunga yakın tmm mı?)☆☆☆
Jisungun anlatımı
Bugün Felix ile film gecesi yapacaktık. Akşam saati olduğu için onun dışarı çıkmasını istemedim ve markete ben gittim."Felix ben gidiyorum"
"Tamam kendine dikkat et hyung"
Evden çıktım. Market çok uzak değildi ama bizim yollar bizraz karanlıktı. Yürürken omzumda bir el hissettim arkamı döndüğümde hiç görmek istemediğim birini gördüm...
"Beni özledin mi Han-sshi"
"Seojun?"
Seojun ortaokuldan. Her gün bana cehennemi yaşatırdı...
Korkuyla koşmaya başladığımda beni yakalaması çokta uzun sürmemişti"Benden asla kaçamazsın Han-sshi"
"Uzak dur benden piç!"
Özel bölgesine attığım tekme ile markete koştum. Markete girip rafların arasına karıştım. Market kapısın açılması ile geldiğini anlamıştım. Benim olduğum tarafa gelirken arkamda birine çarptım. Arkama baktığımda Minhoyu görmemle bir nebze olsun rahatlamıştım
"Minho!"
Ona sarıldım ve onu hiç bırakmak istemedim. Şu çocuk niye beni bu kadar çekiyor amk?
Şuan seojun piçini unutmuş, Minhoya sarılmanın verdiği rahatlık ile başbaşaydım. Tabii ki bu çokta uzun sürmedi.
"Ne oldu jis?? İyi misin?"
"S-seojun"
"Kim o?"
Seojunun sesi ile korkum daha çok artmıştı. Resmen titriyordum. Minhonun ne olduğu az çok anlamasıyla beni arkasına aldı.
"O han-sshi bugünde bunun altında kalacaksın galiba"
"Kes sesini piç"
Minho, seojunun söylediği ile sinirlenip seojuna bir yumruk geçirmişti. Seojun daha ilk yumruğu sindiremeden Minho onu yerde tekmelemeye baslamıstı. Araya giren market çalısanı ile Minhonun kolundan tuttum ve marketin dışına çıkardım.
Yere oturup ağlamaya başlağımda Minho beni kaldırıp kolları arasına aldı.
"Aglama jis"
Beni sakinleştirdi ve seojunun kim olduğunu sordu.
"O-o ortaokuldan bana z-zorbalık yapan biri. En son okuldan atıldığında gördüm. Neden burda b-bilmiyorum"
"Tamam sakin ol ben yanındayım jisung"
Bana tekrar sarıldığında her şeyi unutup o ana odaklandım. Kokusu.. çok güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like Magic ★Minsung★
Fanfic"Her zerren mükemmel Han Jisung" "Seninde öyle Lee Minho" "AC KAPIYI FBİ" "Noluyo amk" ~Düz yazı+texting ~Angst degil ~kitabın ikincisi olacak ☆☆☆ Shipler: Minsung Hyunlix Chanmin Jeongbin duzenleme:okumayın amk bune