שלום לכל הקוראים הסקרנים!
אני שמחה להציג לפניכם את הספר הראשון שלי!
אבל לפני שאתם צוללים למסע האישי המדהים שלכם, שאני מקווה שתהנו ממנו ושהוא יועיל לכם כמו שהוא הועיל לי, חשוב לי לציין כמה דברים חשובים:1. כל הידע שמובא ומשולב בספר הזה לקוח מידע שאני צברתי בחיי האמתיים בזכות אנשים מדהימים! (יכול להיות שאפילו אשלב מקרים אמיתיים מחיי)
להלן בביליוגרפיה קצרה של מקורות המידע הכללים שלי:
☆ שיטת הטיפול - 'צופן ההתמרה' שעברתי אישית. (על ידי המטפלת שלי (שם בדוי עד שאוודה שהיא רוצה שאפרסם את שמה)
☆ (אחותי המדהימה שגם את שמה אפרסם רק אחרי אישור שלה)
☆ספר שנקרא - 'שער הבדידות לגן עדן' של מרים קליין. (הוא ממש חדש אבל אם אתם מוצאות (כןכן, זה ספציפית מומלץ לבנות למרות שגם בנים יכולים להשכיל ממנו לא פחות ;) רוצו לקרוא אותו!)
☆ויקיפדיה וגוגל טרנסליט (Translate)2. בגלל שבספר הזה מידע אמיתי מעורבב עם מידע בדיוני או מוקצן בכוונה (אולי אעשה כרך נפרד שיקרא: "האמת שבסודות היסודות" או משהו בסגנון, אבל עד אז), תקראו את זה כמו ספר פנטזיה מהנה ואל תקחו מזה דברים ברצינות לחיים שלכם! אתם יכולים להתנסות ולחקור את זה במציאות אבל שימו לב שזה לא חלילה פוגע בכם או בקרובים אליכם!
3. בגלל שאין לי דרך לתת לכם לאבחן את עצמכם, אנא קחו את המידע הנתון בערבון מוגבל.
גם אם מצאתם את עצמכם נורא מזדהים עם אנשי מים (אווו חתיכת ספויילר עשיתי לכם;) אל תמהרו להשליך את מה שזה אומר עליכם!
אם אתם ממש סקרנים, אתם מוזמנים לעבור אבחון מקצועי בשיטה שנקראת 'צופן ההתמרה' (שיטת "טיפול" מדהימה! שרוב המידע בספר לקוח ממה שאני יודעת מהשיטה הזאת בעקבות המסע שעברתי בטיפול הזה, אבל לא רק..)4. אתם מוזמנים לשאול ולתקן אותי, וגם לתת ביקורת בונה. אני אקבל הכל באהבה!
בכל זאת, זאת פעם ראשונה שאני כותבת ספר בצורה רצינית אז אשמח שתעזרו לי להשתפר!
ותאחלו לי בהצלחה! ;)תודות!
בראש ובראשונה אני רוצה להודות לבורא עולם שהוביל אותי בשביל שלי עד כאן! בצורה הכי טובה שיש! ושהוא תמיד איתי ושומר עלי! ושולח לי בדיוק מה שאני צריכה ומעבר!
וכמובן אני רוצה להודות להורי היקרים שמפנקים אותי בלי סוף ודואגים שאף פעם לא יחסר לי דבר! (חוץ משעות שינה;) ולאמא שלי במיוחד על שהיא סופגת ומכילה את כל ההצקות והחפירות שלי, והיא תמיד שם בשבילי לא משנה כמה אני חוצפנית.
אני גם רוצה להודות למטפלת שלי (שם בדוי) שבאמת אין כמוה!! שהדריכה אותי ונתנה לי כלים, ביטחון, ואהבה ועזרה לי לצאת מדיכאון ולהתחיל להגשים את עצמי ולחיות בשלום עם עצמי. ושבזכותה אני כותבת את הספר הזה, ובאופן כללי חיה הרבה יותר טוב היום!
וגם לאחותי המדהימה (שם בדוי) מגיעה תודה לא פחות גדולה על כל הידע והאהבה שהיא מעניקה לי! (במיוחד בתחום של "בינו לבינה" וכל מה שביניהם). וגם על התקווה שתמיד נתנה לי בהבטחות כגון: "יום אחד את תראי שהיה שווה לחיות" ושאף פעם לא וויתרה עלי והתאכזבה שאני לא ממשת את הפונטציאל שלי ;)
ותודה למשפחה שלי שהכילה את המירמורים שלי והקשיים שלי ועדיין מכילה אותי עם כל השיגעונות שלי, הדעתנות והביקורת שלי.
וגם לחברות הנאמנות שלי שתמיד שם בשבילי!
(שגם את שמותיהן אשאיר בדויים)ותודה לofek56789 שגילתה לי על האפליקציה המדהימה הזאת ובזכותה אני כותבת את הספר הזה! ממליצה לכם בחום ללכת לקרוא את הספרים שהיא כתבה!
ותודה לכם שהחלטתם לקרוא את הספר שלי!
קריאה משמעותית ומהנה!
OpenOcean💙
YOU ARE READING
סודות היסודות - סודות המים💧
Spiritual⚠️הספר מכיל קטעים קשים - לא לבעלי לב חלש⚠️ כולנו כל כך שונים, אם רק היינו מבינים איך הראש והלב של השני עובדים אולי לא היינו נותנים לכל הדברים החיצוניים האלה להשפיע עלינו! אנחנו חיים בעולם שבו העיניים קובעות, מה שהן רואות - זאת האמת, ואנחנו מאמינים ל...