אוח.. השעון שוב מצלצל, אני מסתכל עליו, עכשיו כבר 9:10, אני לוחץ על נודניק בפעם ה-14 לבוקר זה, ומכריח את עצמי להתיישב.
ואז ממשיך לבהות עד השעון הבא שגורם לי לקום ולהתחיל להתארגן לבית הצלח"א.→→→→→→ ♤♤♤ ←←←←←←
שאני מסיים להתארגן אני מסתכל במראה ומחייך, המראה החיצוני שלי הוא הדבר היחיד שאני תמיד אוהב.
אני רזה יחסית, בגובה 1.70 בערך, עם עור לא חיוור ולא שחום וגם לא מוכה, צבע עור באנלי אפשר לומר.
שיער שחור קצת גלי, עיניים חומות כהות, וחיוך כובש ;)והיום אני לובש את הסט האהוב עלי
(חולצת קפוצון דקה וקייצית בצבע תכלת עם שרוולים קצרים ושרוכים לבנים, מכנסיים לבנים תואמים, ונעליים כחולות כהות.)
אז אני מרשה לעצמי לדגמן ולהשוויץ קצת למראה, ותוהה לעצמי אם יום אחד אעבוד בדגמנות.כשאני סוף סוף יורד, אני מיד שותה 2 כוסות מים
ומתיישב לאכול צלחת דגני אורז, בטעם שוקולד.
לאחר מכן כמו בכל בוקר, אני לוקח טבלית מציצה שהמטפל נתן לי, היא עוזרת לי לשחרר, לנקות את הראש, להרגיש יותר שליו ומשתלב.. ;) הטבליה היא עגולה ושטוחה, נראת קצת כמו כדורית דם בצבע חום. יש לה טעם מריר - מתקתק וגם מעין חמימות מוזרה, קצת כמו הטיפות ברזל שאמא הייתה נוהגת לתת לי כשהייתי קטן.
ובגלל הטעם המוזר שלה אני תמיד לוקח עוד חופן דגנים כדי להעביר את הטעם.אני מסתכל על השעון שלי ורואה שהשעה כבר 10, אז אני מכניס את האוכל שאמא השאירה לי על השולחן, ויוצא לדרך..
אחרי הליכה של 15 דקות בערך אני מגיע לשער שכתוב עליו: "בית הצלח"א - בית לצמיחה אישית - חקירה - והכנה לחיים!"
אני עובר אותו ומגיע ל2 בניניים גדולים בצורת מעגל שחצוי באמצע, הגגות שלהם מעוגלים ועשויים מזכוכית סלע*¹, והם עשויים מקירות שעשויים מכמה שלבים:
באמצע הקיר יש קיר סלע מאוד חזק שצבעו לבן מבריק, ובמקומות מסוימים הוא שחור מבריק.
מבפנים הוא מצופה בזכוכית עבה מאוד,
ומבחוץ יש אקווריום דק שמלא בפְּלַנְקְטוֹן*² זוהר שנראה כמו השתקפות של השמיים בלילה, רק עם מספר כוכבים כפול ומכופל!מחוץ לבניינים, באמצע, יש שטח ענק עם דשא ירוק שמחולק ל3 מגרשים.
והחלק שאחרי המעגל של הבניינים מוקף גם הוא בדשא שבהדרגה הופך לחוף עם חלוקי אבן מאוד שטוחים במקום חול, ואז כמובן מגיע החלק של הים.
אפשר לומר שבית ההצלח"א הוא בעצם אי קטן (או לא ממש קטן).עכשיו אתם בטח תוהים איך עוברים את הים כדי להגיע?! אז אל חשש! המקים "הנחמד" שלנו חשב על הכל!
יש 2 גשרים שמגיעים לחוף משתי הצדדים המקבילים לפתחים בין 2 הבניינים.
נשמע נחמד נכון?! אז זהו שלא, אני טוען שזה נעשה כדי לגרום לנו להתגבר בכח על פחד הגבהים שלנו, כי הגשר, עם כל הבטיחות שלו, שקוף לגמרי! (כןכן גם המעקה!)
עכשיו שתבינו זה לא שאני הפחדן היחידי פה! 85% מהאוכלוסיה שלנו ידועה בפחד הגבהים שלה!עכשיו, בדרך כלל לכבוד תחילת הלימודים, לוקחים את כל התלמידים בהמון סירות קנו יחסית גדולות ויפות, כשבכל סירה יש תלמיד אחד מכל שיכבה.
המטרה - לגבש קצת את התלמידים, ולהכיר לילדי היסוד את המדריכים*³ שלהם מהשכבות הגדולות.
וכדי שבאמת יספיקו לעשות את זה, המסיעים מקיפים את בית ההצלח"א פעמיים לפני שעוצרים ומעגנים את הסירות.
ממש שיט! גם תמיד יש שק עם נשנושים ושתייה ובקיצור זאת בהחלט חוויה שלא כדאי לפספס.רק חבל שפספסתי אותה,
כי נחשו מה?! היום הוא היום הראשון ללימודים!
ובכישרוני הרב הצלחתי לפספס את החלק הטוב שבו, כזה אני! אוהב למתוח את הגבולות עד שהם עפים לי בחזרה לפרצוף!..האמת שסך הכל אני די מחבב את בית הצלח"א, פשוט קשה לי שזה כל יום אותו הדבר.
השיגרה הזאת הורגת לי את ייצר החיים והיצירתיות.
וחוץ מזה הרבה דברים פשוט מרגישים די מיותרים!
וגם מה שלא, גם מה שקיבלתי מהמקום הזה, אין מי שיסביר לי מה הלאה! מה עושים אחרי זה? מה עם לפתח את מה שאני טוב בו? מה עם הדברים שיש רק לי? אני לא רוצה להיות כמו כולם! אני רוצה להיות מיוחד!
מה שווה הקיום שלי אם אין לי מה לתת?ושלא נדבר על החוקים! כולנו מבינים שחוקים זה טוב עד שרובנו שחכנו למה הם נוצרו מלכתחילה!
לכן אני מפר חוקים, נמאס לי ללכת על עיוור ולהגיד אמן על כל דבר שיוצא למבוגרים מהפה.בגדול, יש הרבה דברים שאני מבין אבל גם הרבה שלא, וגם אם זה מרגיש נוח וטוב, אני לא יכול להסכים עם משהו שאני לא מבין נכון?!
אני עדיין משתדל להנות וללמוד ממה שאפשר. אבל לכבוד תחילת שנת הלימודים ה16 שלי (מחלקה י'*⁴) לקחתי על עצמי לחפור למורים בשאלות עד שהם יצאו מדעתם ;)
הינה אני בא, שיהיה לי בהצלח"א ;)
------------‐-----------------------------------------
*¹ - זכוכית הרבה יותר חזקה מזכוכית שעשויה מחול.
*² - צבר של אורגניזמים השוכנים במימי האוקיינוסים והימים, וכן במאגרי מים מתוקים שונים, המאופיינים בכך שהם נעים בעיקר עם זרם המים ואינם מסוגלים לנוע נגדו.
*³ - לכל תלמיד או שניים שמתחילים יסודי, משודכים מדריך או שניים.
התפקיד של המדריכים הוא לבדוק פעם בכמה זמן מה מצב החניכים שלהם ותמיד להיות שם לעזרתם. החניכים יכולים לפנות אליהם בכל זמן והם חייבים להיות זמינים. (קצת כמו אחים גדולים..)
המדריכים הם בני מחלוקות יא' ויב' והם נשארים איתך 4 שנים - מכיתה א' עד כיתה ד' (המדריכים ממשיכים את תפקידם כמדריכים שנתיים אחרי שמסיימים ללמוד).*⁴ - מחלקה = כיתה (תעשו גוגל על איך נוצרה המילה כיתה ומה משמעות השורש שלה, ותבינו שמערכת החינוך רקובה מהשורש תרתי משמע) - טוב אולי זה קצת מוגזם.. במחשבה שניה כיתה זה לא כזאת מילה נוראית אבל אני אוהבת יותר את המילה מחלקה😅
מושגים חשובים להמשך:
★ תלמידי יסודי נקראים:
תלמידי יסוד או תלמידי טיפות
(ביחיד - תלמיד יסוד או 'טָפְטָף')
★תלמידי "חטיבה" נקראים:
תלמידי מעבר או תלמידי חוף
(ביחיד - תלמיד מעבר או 'חָפְחָף')
★ותלמידי "תיכון" נקראים:
תלמידי בגרות או תלמידי גלים
(ביחיד - בוגר או גל)
YOU ARE READING
סודות היסודות - סודות המים💧
Spiritual⚠️הספר מכיל קטעים קשים - לא לבעלי לב חלש⚠️ כולנו כל כך שונים, אם רק היינו מבינים איך הראש והלב של השני עובדים אולי לא היינו נותנים לכל הדברים החיצוניים האלה להשפיע עלינו! אנחנו חיים בעולם שבו העיניים קובעות, מה שהן רואות - זאת האמת, ואנחנו מאמינים ל...