Всім привітики! Я захворіла і поки хворіла, я передивилась аніме 《 клинок що вбиває демонів》ну і мені сподобався шип танчиро/гію ну і потянуло мене на такі фанфіки, так що нате їжте. Вибачаюсь за помилки😊
Автор: хлопець якому на вигляд років 17-18, спокійно чимчикував на роботу. Його звати Танчиро на справді йому 20 років.
На роботі
Чоловік йшов і пив кофе. Він був вдягнений у чорний костюм. Він мав доволі довге волосся яке було зав'язане у хвіст. Йому 25 років, і його звати Гію. Йому кажуть що він не вміє дружити, не вміє любити ну і так далі. Але не дивлячись на це біля нього постійно крутилися дівчата, і навіть хлопці. Він типу босс, тобто тому хто переступить йому дорогу не повезе.Думки Танчиро- бліііііін я запізнююся.
Тут він в когось врізався.
Думки Танчиро- Бляяяяяяяя, ще цього не вистачало.
Танчиро підняв голову і зрозумів що врізався в боса.
Танчиро- в.ви....виб.ач.те
Гію- язик проковтнув чи говорити не вчили! Гаркнув той, він вже випив кофе і тому не замастився.
Танчиро-..ви.бач..те
Гію- Йди вже!
Танчиро пішов і став працювати. Якщо що він працює програмістом. Коли він закінчив роботу було вже 5 година вечора, оскільки була весна ще було ясно. Тут зайшов Гію і сказав Танчиро щоб коли він закінчить з роботою той йшов до нього у Кабінет.
Танчиро- д..доб.ре
Оскільки Тазик вже закінчив з роботою він з острахом пішов у кабінет боса.
Танчиро постукав у двері.
На що почув заходьте.
Танчиро- ви...що..сь....хот...іли...
Гію- так. Давай так, ти будеш зі мною зустрічатися, а я тебе не випру з роботи.
Танчиро- щ...що?!!!!!
Гію- так, тобі не почулося, якщо ти не будеш зі мною зустрічатися я тебе випру з роботи, і буду заважати жити.
Танчиро- а...нав..іщ.о вам це???
Гію- тобі це не слід знати.
Танчиро почервонів. Йому давно подобався Гію.
Гію- ну що? Вибор не є великим, я думаю краще зустрічатися з тим кого не любиш ніж кожен день будуть надокучати?
Танчиро- Д...до...б.ре
Гію- от і молодець. Відтепер ти будеш жити зі мною. І так для всіх ми тепер пара, і мені всеодно чи є в тебе хлопець/ дівчина чи ні.
Танчиро- ддд...доб...ре
Гію- дай мені адрес своєї квартири і збирай речі бо я тебе ввечері заберу. А також ти будеш спати разом зі мною. Гію дав листочок і ручку.
Танчиро написав адрес.
Гію- все мій солодкий можеш йти.
Танчиро- до побачення
Гію- до побаченняФуууууууууууууууууух 407 слів