2 частина:я закохався в нього, чи ні???

18 2 2
                                    

Призиваю актив

Ввечері Танчиро зібрав речі. Ви запитаєте: чому Танчиро не втік чи шось типу цього???
Він знав що якщо Томіоко бореться за щось то він все одно того доб'ється любою ціною. Тому він навіть не сперичався. А тим паче Танчиро боїться, тому що йому здається що Гію погана людина. Танчиро зібрав речі. Якщо що він живе у квартирі.
До будинку під'їхала якась чорна машина. Відти вийшов Томіоко та зайшов у під'їзд. Вже було чути його кроки. Ось він вже біля дверей.
Постукав у двері задзвонили.
Гію- Танчиро відкривай!
Танчиро- угу
Танчиро відкрив двері. Вони вийшли з під'їзду та сіли у машину. Всю дорогу вони їхали мовчки. Через 10 хвилин вони під'їхали до квартирного будинку. Якщо що Томіоко теж живе у квартирі. Вони зайшли у під'їзд. І дійшли до четвертого поверху.
Томіоко підійшов до дверей квартири. Дістав ключі і розімкнув двері.
Гію- проходь
Танчиро зайшов у доволі велику вітальню.
Гію- почувайся як вдома, тому що це і є твій новий дім. І піду приготую вечерю.
Він приготував вечерю, Танчиро ж увесь цей час сидів на дивані і нічого не робив.
Гію- Танчиро ходи їсти!
Танчиро- Іду
Гію приготував лапшу, та налив у стакани сок. Танчиро пішов на кухню і сів біля Гію. Гію почав розмову
Гію- доречі, будуть деякі правила,
1- ми для всіх пара, і мені плювати чи є в тебе хлопець/дівчина.
2- спати ми будемо разом. Оскільки в мене не має другої кімнати з ліжком.
3- ти будеш жити на моїї гроші, і мені плювати чи хочеш ти чи ні.
Танчиро- д...добре
Мдааа... Я геніальна.

Я заставлю тебе покохати мене! Where stories live. Discover now