Uyandığımda evi bir sessizlik kaplamıştı telefonuma baktım bir sürü mesaj vardı ama yataktan çıkmak istemiyordum.
Neyse kalktım arkadaşlarımla yine sakin bir gün geçirdim ve içimden "bir kaç gündür olaysız yaşıyorum kesin bunun sonu kötü olucak"
Akşam oldu annem babam kardeşim olucak mal hepsi geldi giyindi ve kafeye oturmaya gittiler ben evde kalmayı tercih ettim. Ve ailem gittikten yarım saat sonra telefonum çaldı arıyan kişi jeremydi. Jeremy benim yakın bir dostumdur. Demi biz evin az ilerisindeki yerdeyiz sigara içiyoruz gel dedi yerdeyiz derken acaba yanında kim var ki..
-yanında kim var ?
-yanımda joe var tanıyosun.
-evet tanıyorum ama uzaktan o beni tanımıyo
- neyse bir şey olmaz gel hadi
- geliyorum..
Ben yanlarına gittim ve biraz konustuk muhabbet derken jeremy isim var siz takılın diyip bizi joe ile yanlız bıraktı.
Lanet olsun bu çocuktan korkuyorum, etraf zifiri karanlın ve çocuk beni becerecekmiş gibi konuşuyo neyseki öyle bir şeye kalkışmadı sadece biraz korkuttu beni.
Neyse bu benle baya muhabbet etti konustuk falan derken saat 23.00 olmuş ben eve gitmem gerektiğini söyledim ve bana sert bi biçimde gidemessin ! Dedi şaşırdım ve de korktum. Neyseki biraz aklım varmışta çocugu takmiyo gibi yapıp eve geç kalıyorum bb dedim sinirlerimi bozmuştu. Eve gidip düşünmeye başladım. Ve 5 dk sonra telefonum çaldı öylece düşüncelere dalmışken bir anda irkildim.
Kalkıp telefonuma baktım numara telefonumda kayıtlı değil. Neyse açtım ve bir anda çok hoş bir sesle biri bana aşkım... dedi şaşırdım acaba biri özelden arıycaktıda yanlışlıkla normal mi aradı diye düşündüm.
Tabiki telefonsakinin joe olduğunu fark edene kadar bu çocuk beni korkutmaya başladı bana az bir zamanda çok yakınlaştı.
Neyse konuştuk fln derken bu benim kalbimi kırmaya başladı. Ve sinirlenip telefonu yüzüne kapattım gözlerim dolmuştu ama ağlamak istemiyordum bana bir Anda bir irkilme daha geldi bu sefer mesaj gelmişti mesajda joe dandı ve mesajda söyle yazıyodu
I'm sorry.. :(
Nasıl yani benden özür diliyo şaşîrdım açıkcasi çünkü onu öncedende tanıyodum ve o hep şöyle anılırdı "joe mu o çok sert ve acımasız biri haksızda olsa asla özür dilemez tam bir gıcık " bu sözleri onu tanıyanlardan sürekli duyardîm ve şimdi benden özür dilemesi beni cok şaşırttı. Bende cevap yazdım..
Neden özür diliyosun.
Çünki kalbi kırdıģımı hissettim ve seni üzdüm..
Bu cumleler beni korkutmaya basladi bu joe icin normal degildi. Konusmaya devam ettik.
Gün geçtikçe yakınlaşıyorduk sürekli telefonda konuşuyorduk onunla konuşmak iyi geliyordu tabi arada kavga ediyoduk.
Ben dayanamayıp ona nick'i çok sevdiģimi anlattım ve onun dediği ilk sey
- nick sana bakmaz etrafında güzel kızlar var dedi.
Ve benim bütün hayal dünyam başıma yıkıldı bu duygu nasıl anlatılır ki bir yandan ağlıyor bir yandan da hiç belli etmeyip joe ile konuşuyordum.neyse joe ile aramıza bir mesafe girdi bir kaç gün konuşamadık ve konser günü geldi cocukluk arkadasim olan zendaya ile birlikte geziyorduk. Ve zendayanın annesi arayıp yanlarına çağırdılar bizde gittik. Sonra ben eşyalarîmı eve götürmek için izin istedim ve zeyle beraber yola çıktık evim çok yakındı zaten eve girdim eşyalarımı bırakıp çîktım.ve bir anda telefon çaldı arayan joe idi telefonu açtım..
-demi nerdesin?
-evin orda ne oldu
-elin yüzün kıyafetin düzgün mü?
-evet de ne oluyor joe?
-seni biriyle buluşturcam.
-kim?
-sence kim olabilir bi tahmin et baş harfi 'N' ?
-kim ki dur bi dakka düşündüm kişi mi yoksa nick mi? Dedim ve göz yaşlarıma engel olamadım bir anda ağlamaya başladım.
-nerdesiniz hemen gelmek istiyorum?
Zey beni dùrtüyordu hayır demi olmaz olmaz annemler anlar
-kulüpteyiz dilan gel
-geliyorum hemen...Zey- demi olmaz annemler anlıycak hayır oraya kadar gidemeyiz
Ben- hayır gitmek zorundayız bu hayatımın şansı yıllardır bekliyorum kaçıramam.
Zey- sadece 5 dk.
Hemen yola koyulduk ve telefonum ünlem veriyordu şimdi kapanıcaktı kulübün orya geldiğimizde telefonum kapanmıştı bile hemen bir yerden rica edip telefonumu şarja taktım ve açtım hemen joe yu aradım
-alo nedesiniz joe
-sizin evin ordaki marketin önünde gel.
-tamam.
Bunlar bana oyun mu oynuyo bir oraya bir buraya. Neyse marketin oraya gittimve joeyu gördüm bana dönüp
-demi nick içeride dedi.
Ben yine gözyaşlarımı tutamadım ve bir anda içeriden nick çıktı hemen köşeye saklandım kalbim öyle bir atıyodu ki yerinden fırlayaktı sanki hayatımda bu kadar adranalim salgılamadığıma eminim hem çok iyiydim hemde çok kötü ben dayanamayıp joeya dedim ki
-ben buna dayanamam ben uzaktan sevmeye devam edicem ben gidiyorum.
-demi bu şansı bir daha yakalayamassın kaybetme
-ben hep kaybettim bunu kaybetsem ne olur ki...
Dedim ve zeyi de alıp yola çıktım gidiyordum ve telefonum kapanmak üzereydi hala ünlem veriyordu o arada telefonum çaldı ve arayan joe du ben açtım bu ses joenun sesi değil bu sesi nerde olsa tanırım bu nickin sesiydi gözlerim doldu..
- dilan sen misin?
-e e evet benim.
-senle bir şey konuşucam. Dediği an kalbim iyice hızlandı buna hazır değildim onunla konuşmaya hazır değildim.
-konuş..
-şey ben seni....... DIT DIT DIT DIT
hayır olamaz telefonum kapandı kapanacak zamanı buldu lanet olsun... Acaba ne diycekti..