Rüyamda bir müzik çalıyordu çok hoş ama bir yandanda rahatsın edici, gözümü açtığımda o müziğin telefonumda çalan alarm sesi olduğunu fark ettim ve alarmı kapattım.
Yazîn başlarındaydîk ve kurak hava çoktan başlamıştı yatakta yuvarlanım duruyordum kalkmak istemiyordum ta ki saati görene kadar saatin 13.00 olduğunu fark ettiğim anda yataktan fırladım ve elimi yüzümü yıkayıp bi sigara yaktım evde kimse yoktu çok sesizdi sanki hep yalnızmışım gibi hissettim kendimi. Bu kadar acîmasız olmaya devam edersem sonum bu olucak cidden yalnız kalıcam.
Hemen su mavisi sortumu giydim ve üstùne uygun birsey bulnak için dolabı birbirine kattım. Üstüne lacivert sporcu atleti ve yarım gömlek giydim kareli kırmızı gömleği bağladım altına lacivert babetlerimi giydim ve evden çıktım hemen evin az ilerisindeki kafeye geçtim ve oturdum kendi kendime düşüncelere dalmışken biri bana sesleniyordu
-demetria, demetria, demii...
-aaa efendim özür dilerim fark etmedim kayt.
-dalmışsın ne düşünüyodun öyle diycem ama neyi düşündüğüm bariz belli
-neymiş o ?
-off demetria hala nick'i mi düşünüyosun.
-evet sayılır
-sayılırda ne demek hala onu istiyosun!
-onu istemiyorum kayt !
-peki ya ne neden düşünüyorsun
-çünki seviyorum galiba, bir ihtimal off bilmiyorum kafam çok karışık.
Neyse kaytle beraber oturduk çay falan içtik muhabbet ettik simdi sorucaksınız kayt kim, nick kim diye kayt yakın bir dostum, nick ise sevdiģim çoçuk evet seviyorum hemde çok ama bunu kendi içimde tutmalıyım nick onu sevdigimi duyarsa benden uzaklaşır buna dayanamam. Neyse sakin sıradan bir gün gecti (çok saçma benim hiç bir günüm sakin ve olaysîz geçmez aslında)
Eve gectim ve benden 1 saat sonra kardeşim olrik geldi. Bu çocuk tam bir mal kardeşim diye demiyorum çok gıcık ya....
Bu gün uğraşmıycam onunla. Neyse ondan 2 saat sonra falan anemle babam geldi. Sonra babam olrikle ve beni cagirdi ne olduğunu merak ettim sizi isteğiniz spor dalına yazdırıcam dedi tabi biz olrik ile aynı anda
- yelkenn... dedik
- bakıcaz artık.
Neyse gerçekten normal bir gündü kafamı yastığıma koyup nicki düşünmeye başladım. Ve uyuya kalmışım.