1. 𝘼𝙡𝙚𝙭𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧 𝙄𝙜𝙤𝙧 𝙎𝙢𝙞𝙧𝙣𝙤𝙫

569 15 4
                                    


𝑭𝑰𝑹𝑺𝑻 𝑶𝑭 𝑨𝑳𝑳 𝑳𝑬𝑻 𝑼𝑺 𝑰𝑵𝑻𝑹𝑶𝑫𝑼𝑪𝑬 𝑺𝑶𝑴𝑬 𝑶𝑻𝑯𝑬𝑹 𝑪𝑯𝑨𝑹𝑨𝑪𝑻𝑬𝑹𝑺

𝑨𝒍𝒆𝒙 𝑰𝒈𝒐𝒓 𝑺𝒎𝒊𝒓𝒏𝒐𝒗 - 𝑭𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝑨𝒍𝒆𝒙𝒂𝒏𝒅𝒆𝒓. 𝑨 49 𝒚𝒆𝒂𝒓 𝒐𝒍𝒅 𝑬𝒙 𝑹𝒖𝒔𝒔𝒊𝒂𝒏 𝑴𝒂𝒇𝒊𝒂 𝑩𝒐𝒔𝒔. 𝑨 𝒓𝒖𝒕𝒉𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏𝒂𝒍𝒊𝒕𝒚 𝒃𝒖𝒕 𝒊𝒔 𝒔𝒘𝒆𝒆𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒂𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒎𝒊𝒍𝒚. 𝑰𝒔 𝒑𝒓𝒐𝒖𝒅 𝒐𝒇 𝒉𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒓𝒆𝒆 𝒄𝒉𝒊𝒍𝒅𝒓𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒔𝒕. 𝑳𝒐𝒗𝒆𝒔 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒎𝒊𝒍𝒚 𝒔𝒐𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒆𝒔𝒑𝒆𝒄𝒊𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒉𝒊𝒔 𝒘𝒊𝒇𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒂𝒖𝒈𝒉𝒕𝒆𝒓. 𝑯𝒆 𝒊𝒔 𝒂 𝒎𝒂𝒏 𝒘𝒉𝒐 𝒄𝒐𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒎𝒆𝒏'𝒔 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒎𝒊𝒍𝒚 𝒂𝒔 𝒈𝒐𝒅𝒅𝒆𝒔𝒔𝒆𝒔.

𝑨𝒏𝒅𝒓𝒆𝒂 𝑨𝒍𝒆𝒙 𝑰𝒈𝒐𝒓 𝑺𝒎𝒊𝒓𝒏𝒐𝒗 - 𝑴𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒅𝒆𝒂𝒓𝒆𝒔𝒕 𝒐𝒇 𝑨𝒍𝒆𝒙𝒂𝒏𝒅𝒆𝒓 . 𝑨 49 𝒚𝒆𝒂𝒓 𝒐𝒍𝒅 𝑬𝒙 𝑯𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒔𝒖𝒓𝒈𝒆𝒐𝒏, 𝒊𝒔 𝒏𝒐𝒘 𝒓𝒆𝒕𝒊𝒓𝒆𝒅. 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓 𝒄𝒉𝒊𝒍𝒅𝒓𝒆𝒏 𝒆𝒒𝒖𝒂𝒍𝒍𝒚. 𝑯𝒆𝒓 𝒄𝒖𝒓𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒈𝒐𝒂𝒍 𝒊𝒔 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝑨𝒍𝒆𝒙𝒂𝒏𝒅𝒆𝒓 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒂𝒓𝒓𝒚 ( 𝒕𝒚𝒑𝒊𝒄𝒂𝒍 𝒎𝒐𝒎𝒔 ).

𝑮𝒐𝒗𝒊𝒏𝒅 𝑽𝒂𝒓𝒎𝒂 - 𝑳𝒂𝒕𝒆 𝒇𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝑺𝒉𝒓𝒂𝒗𝒂𝒏𝒊 𝒘𝒉𝒐𝒎 𝒔𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒔𝒕. 𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒃𝒐𝒕𝒉 𝒉𝒂𝒅 𝒂 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅 𝒕𝒚𝒑𝒆 𝒐𝒇 𝒓𝒆𝒍𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔𝒉𝒊𝒑. 𝑩𝒐𝒕𝒉 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒉𝒂𝒅 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒃𝒊𝒄𝒌𝒆𝒓 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒊𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒑𝒂𝒔𝒕. 𝑨 𝒓𝒆𝒔𝒑𝒐𝒏𝒔𝒊𝒃𝒍𝒆 𝒃𝒖𝒔𝒊𝒏𝒆𝒔𝒔 𝒎𝒂𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝑺𝒉𝒓𝒂𝒗𝒂𝒏𝒊 𝒊𝒔 𝒂 𝑪𝒂𝒓𝒃𝒐𝒏 𝒄𝒐𝒑𝒚 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓. 𝑻𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒓𝒆𝒍𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔𝒉𝒊𝒑 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒄𝒉𝒂𝒐𝒕𝒊𝒄,𝒇𝒖𝒏𝒏𝒚,𝒇𝒊𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒊𝒏𝒆𝒔𝒔.𝑮𝒐𝒗𝒊𝒏𝒅 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒏 𝑬𝒙𝒄𝒆𝒍𝒍𝒆𝒏𝒕 𝑺𝒊𝒏𝒈𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝑺𝒉𝒓𝒂𝒗𝒂𝒏𝒊 𝒉𝒂𝒅 𝒈𝒐𝒕𝒕𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝒔𝒊𝒏𝒈𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒉𝒊𝒎.𝑮𝒐𝒗𝒊𝒏𝒅 𝒉𝒂𝒅 𝒕𝒂𝒖𝒈𝒉𝒕 𝑺𝒉𝒓𝒂𝒗𝒂𝒏𝒊 𝑺𝒘𝒐𝒓𝒅 𝒇𝒊𝒈𝒉𝒕𝒊𝒏𝒈, 𝑨𝒓𝒄𝒉𝒆𝒓𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒂𝒏𝒚 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒅𝒆𝒇𝒆𝒏𝒄𝒆𝒔. 𝑯𝒆 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒘𝒂𝒏𝒕𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒅𝒂𝒖𝒈𝒉𝒕𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒂 𝒘𝒂𝒓𝒓𝒊𝒐𝒓 𝒒𝒖𝒆𝒆𝒏 𝒏𝒐𝒕 𝒂𝒏𝒚 𝒊𝒏𝒏𝒐𝒄𝒆𝒏𝒕 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔. 𝑨𝒏𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒅𝒆𝒂𝒕𝒉 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂 𝒈𝒓𝒆𝒂𝒕 𝒊𝒎𝒑𝒂𝒄𝒕 𝒐𝒏 𝑺𝒉𝒓𝒂𝒗𝒂𝒏𝒊 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒍𝒕𝒉 𝒊𝒏 𝒑𝒂𝒔𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒏 𝒑𝒓𝒆𝒔𝒆𝒏𝒕..

𝑺𝒉𝒓𝒆𝒚𝒂 𝑽𝒂𝒓𝒎𝒂 - 𝒍𝒂𝒕𝒆 𝒎𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝑺𝒉𝒓𝒂𝒗𝒂𝒏𝒊 𝒘𝒉𝒐𝒎 𝒔𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒗𝒆𝒏'𝒕 𝒎𝒆𝒕 𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒔𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒄𝒉𝒊𝒍𝒅𝒃𝒊𝒓𝒕𝒉 𝒐𝒇 𝑺𝒉𝒓𝒂𝒗𝒂𝒏𝒊. 𝑺𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒂 𝒔𝒘𝒆𝒆𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒏𝒏𝒐𝒄𝒆𝒏𝒕 𝒔𝒐𝒖𝒍. 𝑺𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒂𝒎𝒊𝒍𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒂𝒎𝒊𝒍𝒚 𝒘𝒂𝒔 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒑𝒓𝒊𝒐𝒓𝒊𝒕𝒚. 𝑫𝒖𝒆 𝒕𝒐 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒅𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓𝒐𝒖𝒔 𝒇𝒂𝒄𝒕𝒐𝒓𝒔 𝒐𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒑𝒓𝒆𝒈𝒏𝒂𝒏𝒄𝒚 𝒔𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝒕𝒐 𝒇𝒂𝒄𝒆 𝒕𝒘𝒐 𝒐𝒑𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔 𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓 𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓 𝒃𝒂𝒃𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒉𝒆 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒆𝒄𝒐𝒏𝒅 𝒐𝒑𝒕𝒊𝒐𝒏. 𝑺𝒉𝒓𝒂𝒗𝒂𝒏𝒊 𝒉𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒎𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒐𝒓 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒆𝒓 𝒊𝒏 𝒄𝒉𝒊𝒍𝒅𝒉𝒐𝒐𝒅 𝒃𝒖𝒕 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒔𝒉𝒆 𝒈𝒓𝒐𝒘 𝒖𝒑 𝒔𝒉𝒆 𝒈𝒆𝒕 𝒕𝒐 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒂𝒍𝒍 𝒉𝒂𝒅 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅 𝒂𝒔 𝒊𝒔 𝒎𝒊𝒔𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒆𝒓 𝒎𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒕𝒐𝒅𝒂𝒚. 𝑺𝒉𝒓𝒆𝒚𝒂 𝒘𝒂𝒔 𝒂 𝒑𝒓𝒐𝒇𝒆𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏𝒂𝒍 𝒅𝒂𝒏𝒄𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝑺𝒉𝒓𝒂𝒗𝒂𝒏𝒊 𝒉𝒂𝒅 𝒈𝒐𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒂𝒃𝒊𝒍𝒊𝒕𝒚 𝒕𝒐 𝒅𝒂𝒏𝒄𝒆 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒉𝒆𝒓 𝒎𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 .

His Devotion - The Monster × The Devil Lady Where stories live. Discover now