5. 𝙏𝙝𝙚 𝙏𝙪𝙧𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙋𝙤𝙞𝙣𝙩

258 16 7
                                    

This is going to be a LONG chapter. The chapter is a Turning Point just like it's name....

𝖳𝗈𝖽𝖺𝗒 𝗂𝗌 𝖲𝗎𝗇𝖽𝖺𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝖾𝗍 𝗆𝖾 𝗌𝖺𝗒 𝗆𝗒 𝗆𝗈𝗈𝖽 𝗂𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍-- 𝖭𝖮, 𝗇𝗈𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝖺 𝖻𝗂𝗍 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒 𝗐𝖾 𝗍𝗁𝗋𝖾𝖾 𝖺𝗋𝖾 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗆𝖾𝖾𝗍 𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝗆𝗂𝗅𝗒

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝖳𝗈𝖽𝖺𝗒 𝗂𝗌 𝖲𝗎𝗇𝖽𝖺𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝖾𝗍 𝗆𝖾 𝗌𝖺𝗒 𝗆𝗒 𝗆𝗈𝗈𝖽 𝗂𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍-- 𝖭𝖮, 𝗇𝗈𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝖺 𝖻𝗂𝗍 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒 𝗐𝖾 𝗍𝗁𝗋𝖾𝖾 𝖺𝗋𝖾 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗆𝖾𝖾𝗍 𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝗆𝗂𝗅𝗒. 𝖶𝖾𝗅𝗅 𝗒𝖾𝗌 𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝗆𝗂𝗅𝗒. 𝖬𝖺𝗁𝗂𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝖬𝖾𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗋𝖾 𝗆𝗒 𝖼𝗈𝗎𝗌𝗂𝗇𝗌 𝗍𝗈𝗈. 𝖨 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗂𝖽𝖾𝖺 𝗈𝖿 𝗆𝖾𝖾𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝖺𝖼𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖨 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝖨 𝖺𝖼𝗍𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾.

𝖸𝖾𝗌𝗍𝖾𝗋𝖽𝖺𝗒 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗆𝗒 𝖽𝖾𝖺𝗋 𝗀𝗋𝖺𝗇𝖽𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖼𝖺𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗆𝖾. 𝖸𝖾𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗋𝖾𝖺𝗍 𝖠𝖽𝗂𝗋𝖺 𝖠𝖺𝖽𝖺𝗋𝗌𝗁 𝖠𝗋𝖺𝖼𝗄𝖺𝗅 𝖼𝖺𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝗒𝖾𝗌𝗍𝖾𝗋𝖽𝖺𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝖾𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗆𝖾𝖾𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗁𝗋𝖾𝖾 𝗈𝖿 𝗎𝗌. 𝖲𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗍𝖺𝗅𝗄 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗆𝗉𝗈𝗋𝗍𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗆𝖾. 𝖠𝗇𝖽 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗇𝗈 𝗂𝖽𝖾𝖺 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗆𝖺𝗍𝗍𝖾𝗋. 𝖲𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗂𝗍 𝗂𝗌 𝖼𝗈𝗇𝗇𝖾𝖼𝗍𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖦𝗈𝗏𝗂𝗇𝖽 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗐𝗂𝗌𝖾 𝖨 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖺𝗀𝗋𝖾𝖾 𝗍𝗈 𝗆𝖾𝖾𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗍𝗁𝗈 𝖨 𝖺𝗆 𝖼𝗋𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗆𝖾𝖾𝗍 𝖺𝗅𝗅.

𝖸𝖾𝗌,I 𝗎𝗌𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖼𝖺𝗅𝗅 𝗆𝗒 𝖿𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖻𝗒 𝗁𝗂𝗌 𝗇𝖺𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗇𝖾 𝗐𝗁𝗈 𝗍𝗈𝗅𝖽 𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝖼𝖺𝗅𝗅 𝗁𝗂𝗆 𝖻𝗒 𝗁𝗂𝗌 𝗇𝖺𝗆𝖾. 𝖶𝖾 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖻𝖾𝗌𝗍 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌.

𝖠𝗇𝖽 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝖠𝖽𝗂𝗋𝖺 𝖠𝖺𝖽𝖺𝗋𝗌𝗁 𝖠𝗋𝖺𝖼𝗄𝖺𝗅, 𝗐𝖾𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖺𝗆𝖾 𝗂𝗍𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗆𝖾𝖺𝗇𝗌 ' 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗇𝖾 𝗐𝗁𝗈 𝗂𝗌 𝖻𝗋𝖺𝗏𝖾' 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗂𝗌. 𝖠𝗇 74 𝗒𝖾𝖺𝗋 𝗈𝗅𝖽 𝖦𝗋𝖺𝗇𝖽𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝖤𝗅𝖽𝖾𝗌𝗍 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇 𝗈𝖿 𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝗆𝗂𝗅𝗒. 𝖡𝗋𝖺𝗏𝖾,𝖡𝗈𝗅𝖽, 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝖿𝖾𝖺𝗋 𝖺𝗇𝗒𝗈𝗇𝖾, 𝗅𝗈𝗏𝖾𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝖺𝗆𝗂𝗅𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗌𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖺 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇 𝗐𝗁𝗈 𝗂𝗌 𝖻𝗈𝗋𝗇 𝗂𝗇 𝗐𝗋𝗈𝗇𝗀 𝗀𝖾𝗇𝖾𝗋𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗌𝗁𝖾 𝗂𝗌 𝖽𝖺𝗆𝗇 𝗆𝗈𝖽𝖾𝗋𝗇 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝖾𝗋 𝗆𝗂𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍𝗌. 𝖠 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇 𝗐𝗁𝗈 𝖼𝖺𝗇 𝗌𝖼𝗈𝗅𝖽 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗈𝗏𝗂𝗇𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁𝗈𝗎𝗍 𝖼𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀.

His Devotion - The Monster × The Devil Lady Where stories live. Discover now