0.4

3.1K 21 7
                                    

“ Siz de sadece gülerek büyük ödül 50.000 Bin TL ‘ nin sahibi olmak ister misiniz ? Yapmanız gereken şey çok basit, bu linke tıklayarak başvuru yapmak. “

- Rümeysa şu reklama baksana.

Gülerek Rümeysa’ ya baktığımda hala paketleme işleriyle uğraşıyordu.

- Sıkılmadın mı kızım, bıraksana şunu.

Rümeysa bana gözlerini dikerek bakıp ofladı.

- Sabun paketleyerek harçlığımı çıkarıyorum Gül. Sana da tavsiye ederim. Hem kira yaklaşıyor. Bu sefer kimden borç isteyeceğiz ?

- Ooof, çok sıkıcısın. Bak şu yarışmaya başvurmaya ne dersin ?

- Gül saçma sapan linklere tıklayıp da başına bir iş getirme.

- Dolandırılsam n’olacak kızım, param mı var sanki ?

- Ne yarışmasıymış o ?

- Bilmiyorum burada pek bir açıklama yok. Sadece iletişim numarası ve başvuru linki var. Aramaktan ne olur ki, soralım bence.

- Sen bilirsin. Ben sana artık hiçbir şey demiyorum Gül.

- Sen ne anlarsın zaten. Sen sabunlarını paketle.

Ekranda yazan numarayı telefonuma aktarırken Rümeysa bana gözlerini devirerek bakıyordu.

Birkaç saniye sonra karşıdan ses gelmişti. Rümeysa ‘nın da duyması için telefonu hoparlöre aldım.

- Alo.

- Alo, iyi günler. Gördüğüm bir reklamdan numaranızı aldım. 50.000 Bin TL ödüllü yarışmanız varmış.

- Evet, doğru efendim.

- Peki başvurmak için ne yapmam gerekiyor ?

- Başvuru linkine tıklayarak formu doldurmanız gerekiyor. Ayrıca bir adet fotoğraf yüklemeniz gerekmektedir.

- Peki bu yarışmanın içeriği tam olarak nedir ?

- Sürpriz çarkımız var. Aşamaları geçerek büyük ödülün sahibi olabilirsiniz.

- Anladım teşekkürler.

- Rica ederim. İyi günler.

Telefon kapandıktan sonra Rümeysa tuhaf bir şekilde yüzüme bakıyordu.

- Ne bakıyorsun kızım öyle ? Çarkıfelek gibi bir şey işte. Yani ben öyle anladım.

- Sen inandın mı buna Gül ?

- İnandım. Hem para kazanmak için  güzel bir fırsat. Lütfen bu fırsatı elinin tersiyle itme.

- Tamam, nasıl diyorsan öyle olsun ama ben katılmam.

- Yaa, oyunbozanlık yapma Rümeysa.
Ne olur sanki, birlikte bir etkinliğe katılsak, fena mı ? Eğlenerek para kazanacağız. Hem adamların çok büyük bir stüdyosu var. Baksana sahte olabilir mi sence ?

Bilgisayarda olan fotoğrafları Rümeysa’ya gösterdim.

- Doğru. Sahte olsalar adresleri olmaz. Yalnız fotoğraflara sadece seyircilerin alkış tuttuğu kısımları koymuşlar. Yani bir video olabilirdi mesela.

Kafamı iyice bilgisayara sokup gözlerimi kıstığımda üzerinde yazan yazıları göremedim.

- Yazılar okunmuyor, çok uzak.  Neyse sonuçta sahte değil.

Gıdıklama Hikayeleri (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin