( Bölüm kurgu değildir. Yaşadığım seans karşı cinsin ismi değiştirilerek anlatılmıştır.)
Yine her zamanki gibi Wattpad’te geziyordum. Mesaj kutuma bir mesaj geldi.
+ Merhaba Roleplay yapmak ister misin ?
+ Olur yapalım.
Onunla rolplay yapmadan önce, tanışmıştık. Bana kendisi hakkında bilgileri anlattı. Ben de ona bahsettim. Adı Yiğit’ti ve onun da ben gibi gıdıklama fetişi vardı. İyice birbirimizi tanıdıktan sonra rolplay yapmaya başladık. İlk gün yaptığımız rolplayi sonraki günler devam ettirmiştik. Hatta ona resimlerimi bile attım.
Sosyal medya hesaplarımızı biliyorduk. Artık birbirimizi tanıyorduk ve konuşmaları bana güven veriyordu.
Aradan uzun bir süre geçti.
Yine bir gün konuşurken Yiğit bana gerçek seans konusunu açtı. Bunu birbirimizi tanıdığımız süre içerisinde hep konuşmuştuk ama o sanırım bu sefer gerçek anlamda yanıma gelmeyi planlıyordu. Yiğit’in geleceği güne kadar apart ayarlamaya çalıştık. Bir çok kişiye fiyat sorduktan sonra bir yerde karar kıldık. Yiğit bana biletini aldığını söylediğinde içim kıpır kıpırdı ve çok heyecanlıydım. Ertesi gün uyandığımda malzemeleri almak için dışarı çıktım. Kırtasiyeden bant ve tüy aldım. Yiğit de diğer malzemeleri halletmişti. Buluşmamıza sadece bir gün vardı. Kafamı yastığa koyup günün geçmesini bekleyecektim. Fakat heyecandan uyuyamıyordum. Telefonumdan saate baktığımda sabah altı olduğunu gördüm. Uykuya daldığımda bilincimi yine açık hissediyordum...Sabah uyandığımda direkt olarak gelen mesajlara baktım. Daha sonrasında hazırlanmaya başladım. Yiğit’in otogara gelmesine az kalmıştı. Onu karşılamaya gidecektim.
İşlerimi hallettiğimde evden çıktım ve tramvay durağına geldim. Yaklaşık on beş dakika sonra otogara gelmiştim. Telefonuma baktığımda Yiğit’in yazdığını gördüm.
+ Ben geldim. Üzerinde hangi renk var ?
+ Kahverengi sweatshirt var. Senin ?
+ Kareli gömlek, siyah çanta ve kulaklık var.
Mesaj kısmından çıkıp etrafıma baktım. Biraz zor olsa da birbirimizi bulduk.
- Merhaba, nasılsın ?
- Merhaba. İyiyim sen ?
Yiğit’e yolu gösterdiğimde birlikte yürümeye başladık. Bir yandan da havadan sudan konuşuyorduk. Birlikte aparta giderken,ne kadar gergin ve utangaç olduğumdan bahsetti. Evet, çok gergindim. Çünkü hayatımda ilk kez bu anı yaşayacaktım. Yiğit benim aksime oldukça rahattı.
Tramvaydan indiğimizde biraz yol yürüdük ve sonunda aradığımız aparta geldik. İşlemlerden sonra ödemeyi yaptık. Odamız hazır olduğunda anahtar verilmişti.
Odaya girdiğimizde içimdeki heyecan ve gerilim iyice artmıştı. Hatta bunu biraz fazla belli ediyordum. Malzemeleri çıkarırken bile aklımdaki her şeyi unutmuştum.
- Ben biraz utanıyorum. Hatta şuan bile ne yapacağımı unutmuş olabilirim.
Yiğit getirdiği ayakkabı bağcıklarını paketlerinden çıkarırken bir yandan utangaç halime baktı.
- Ben bilmem, sıra senin. Nasıl bağlamak istersin ?
Ona ayakkabılarını çıkarmasını söylediğimde çorapları ile kalmıştı. Yatağa uzandığında önce önden iki bileğini birbirine bağladım. Daha sonra ayaklarını birleştirip aynı şekilde birbirine bağladım. Parmaklarımı çoraplı ayaklarına koyduğumda ayaklarını kıpırdatmaya başlamıştı ama istediğim tepki bu değildi. Bu yüzden çoraplarını çıkarıp attım. Ellerimi çıplak ayaklarında gezdirdiğimde daha çok gıdıklanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gıdıklama Hikayeleri (+18)
Mystery / ThrillerKitap "Tickle Fetish " üzerine olacaktır. Bazı kısımlar +18 olacak. Ona göre okuyun. (Bölümlerin çoğu kurgu olacak.)