~>Alastor'un ağzından<~
Sabah uyandığımda sarışının yanımda hala uyuduğunu gördüm. Saate baktığımda neredeyse öğlen olduğunu fark ettim ve hemen duş almak için kalktım yataktan. Duş aldıktan sonra giyinip kendi odama ışınlandım. Eğer Lucifer'in odasından çıksaydım diğerleri garipserdi. Kendi odamdan aşağı inip herkese gülen yüzüm ile günaydın dedim.
~>Lucifer'in ağzından <~
Uyandığımda belim ağrıyordu. Bir önceki geceyi hatırladım. Nedenini bilmediğim şekilde gözlerim dolmuştu. Ayağa kalktım ve kalçamın ağrıdığını fark ettim. Aynı zamanda çıplaktım. Nedenini hayal meyel hatırlıyordum. Sanırım birisi ile sevmiştim fakat kim olduğunu hatırlamıyordum. Kalçama ve belime baktığımda morluklar ve kızarıklar olduğunu fark ettim. İyice baktığımda birkaç kesik olduğunu da anladım. Sonra banyoya gidip yıkanmaya başladım. Sikilen kişinin ben olduğumu kalçamdan akan spermler ile anladım. İyice yıkandıktan sonra kıyafetlerimi giydim ve aşağı indim. Aşağı indiğimde alastor'un boynunda olan küçük kızarıklıkları gördüm."acaba o muydu?" diye geçirdim içimden. Bir süre sonra diğerleri oteldeki eksikleri tamamlamak için alışverişe gidiceklerini söylediler ve otelde alastor ile ikimiz kaldık. Alastor yavaşça bana yaklaştı ve kulağıma eğilip;
A:dün gece çok iyiydiniz lordum~
Dedi kısık ve çekici bir ses tonu ile. Artık onunla yattığımdan emindim. Sonra aklıma bir anda sabah yıkanırken hissettiğim şey geldi. Onun spermleri... "Bu aptal meleklerin çift cinsiyetli olduğunu bilmiyor muydu? Ya onun yüzünden hamile kalırsam? Bunu ona nasıl söyliyicem?" O an aklımdan bu tarzda binbir soru geçti. Fakat hiçbirine çözüm bulamadım. Sadece o anki sinir ile alastor'a çok sert bir tokat attım. Yanağı kızarmıştı. Dudağından kan geldiğini gördüm. Ama hala ona sinirliydim. Benim sarhoş olmamı kendi çıkarına kullanmıştı...
~>Alastor'un ağzından <~
Bana tokat atmıştı. "Neden bu kadar sinirlenmişti ki. Kadın değildi sonuç olarak. Hamile kalamazdı değil mi?"
Aklımdan geçenleri o tokatla beraber son bulmuştu. Bir anda başımdan kaynar sular inmişe döndüm. Lucifer bir melekti... Melekler çift cinsiyetliydi... Demek bu yüzden sinirlenmişti... Fark eder etmez onun elini tuttum ve;A:lordum sizin bir melek olduğunuzu biliyorum. Lakin hamile kalma ihtimaliniz var mı?
L:TABİKİ VAR SENİ APTAL *Lucifer'in gözleri dolar*
O ağlıyor mu cidden?! Durum bu kadar mı vahim...
A:lordum eğer hamile kalırsanız endişelenmenize gerek yok ben bütün sorumluluğu alacağım...
L: TABİKİDE ALICAKSIN SENİ APTAL BİDE ALMASAYDIN!
Durum düşündüğümden daha noktan olmaya başladı...
~>genel bakış açısı<~
İkiside durumun vahim olduğunu biliyordu fakat ne yapacakları hakkında bir fikirleri yoktu. Bunu sadece onlar bile bilirdi. Ve bizlerin bunu öğrenmesi için ileriki bölümlerini beklememiz gerekti.
^^
W
Umarım beğenmişsinizdir.
378 kelime~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Lütfen Lordum~
FanfictionLucifer lilith gittiği için Charlie'ye yardım ederken bile depresyondaydı ve iyice kendini içkiye itmişti. Alastor ise yavaş yavaş sarışın lordunu çekici bulmaya başlamıştı. O yüzden içki içerek kendini dağıttığı bir gün alastor tüm cesareti ile onu...