pt. 5.

172 3 0
                                    

Ejszaka felebredtem, mert elegge rosszul voltam. Kimentem a wc-be es hanytam egyet, a hasam maris jobb lett.

Visszamentem a szobaba es lattam hogy Kevin felult es felkapcsolta a kisvillanyt.

-jol vagy edesem?-nezett ram aggodva.

-hat elegge szarul vagyok-sohajtottam-emejgek, faj a fejem es hanyingerem van-bicegtem oda ovatosan az agyhoz.

Segitett leulni, lekapcsolta a kisvillanyt, es magahoz olelt ahogy elfekudt.

-ha van valami szolj!-puszilt bele hajamba mikozben hatamat simogatta.

Visszaaludtunk mindketten, bar en egy kicsit nehezebben tudtam.

***

Reggel keltem, nagyon fajt a fejem es a hasam. Nyoszorogve nyitottam ki a szemem.

-Kevin-simogattam meg karjat, igazabol nem akartam felkelteni de egyszeruen en nem fudtam kimenni gyogyszerert, nem volt hozza erom.

-igen cica?-fordult felem-rosszul vagy? Mit segitseg?-turt el a fulem moge egy hajtincset.

-legyszives hozol nekem egy nospat? Nincs erom felkelni-mondtam asitva mikozben osszehuztam labam, hogy csillapitsam a fajast.

-rohanok-pattant ki az agybol, majd 1 perc mulva visszatert egy pohar vizzes es a gyogyszerrel.

-koszonom-vettem el tole-ne haragudj hogy felkeltettelek tenyleg-vettem be a gyogyszert, majd letettem a poharat.

-jajj semmi gond, mondtam, hogy kelts fel ha van valami-olelt magahoz.

***

-aaahhjj nagyon faj-sirtam Kevin karjaiba, mikozben o simogatta hatam.

-ahj kicsim ugy sajnallak-sohajtott-mit csinaljak, hogy jobb legyen?-lattam szemebe hogy aggodik.

-nem tudom-zokogtam tovabb-de nagyon fajh-beledurtam nyakaba a fejem es ahogy csak tudtam atoleltem.

Eltelt kb 40 perc es mar nem is fajt egyaltalan, sot, mint akibol kilottek semmi bajom nem volt.

-jobban vagy prucsok?-nezett ram aggodo tekintettel Kevin.

-sokkal jobban vagyok, koszonom hogy itt vagy velem-hajtottam mellkasara a fejem.

Rammosolygott es hajamat cirogatta.

Picit lattam hogy szomorkas, felultem.

-baba-neztem ra-ulj fel ide mellem legyszi-tettem olembe kezeim.

Tette amit kertem es lenezett ram.

-mi a baj?-fogtam meg kezet-olyan szomorkas vagy-sohajtottam.

-nincs semmi..-nezett ra a fekete tv-re.

-Kevin...legyszi ne hazudj..egyutt mindent megoldunk es nekem barmit wlmondhataz, en leszek a tamaszod!-ultem kozelebb hozza.

-de nem akarlak ilyenekkel terhelni-nezett le az olebe, lattam hogy egy kosza konnycsepp lefolyik az arcan.

-nezz a szemembe legyszi-sohajtottam-sose leszel nekem teher, ha teher lennel nem ulnel most itt! Nezhetsz ram ugy mint egy lelkitarsra!-simogattam meg kezet.

-hat igazabol csak annyi, hogy mostanaban tobbet bantanak, meg Danival is osszevesztem, de csak irasba, es nem erdekel mas velemenye csak tudod picit most nem annyira jo-konnyezett be. Fejet rahajtottam a vallamra es simogattam a hatat.

-ha jol esik nyugodtan sird ki magad a vallamon, ettol nem tunsz gyengebbnek! Aztan menj haza es beszeljetek meg Danival!-pusziltam meg arcat.

Ereztem ahogy raszkodik a valla es szipog. Sir.

Szivem szakad meg rajta, olyan rossz ot igy latni.

-szeretlek-szolalt meg kicsit kesobb mikor megnyugodott, kozben letorolte a szemet.

-en is teged nagyon!-csokoltam meg-az utalokkal meg ne foglalkozz, csodas ember vagy! Na de menj beszelj Danival, ugyis sokat voltal itt, szanj ra is egy kis idot!-mosolyogtam ra biztatoan.

-okes!-olelt meg-koszonom hogy vagy nekem, szeretlek, puszi!-allt fel, es ment ki szobambol.

Na hat itt a varva vart resz, igazabol lebetegedtem ugyhogy azert hoztam ilyen keson, ugyhogy bocsi! Nem tudom hogy mikor lesz kovi resz!

egymasba szeretve [KKEVIN FF.]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant