Boyalar tamam, fırçalar tamam, eksik olan ne yaa! Yavaşça yerimden kalktım balkonda resim yapmak için herşeyi düzenli bir şekilde ayarlayıp sandalye mi çektim yerime oturdum karşımda bom boş tuval duruyordu ne çizsem diye karar veriyordum etrafıma bakındım sonra aklıma eksik olan şey gelince yerimde ayaklandım"tabi yaa şarkı olmazsa asla çizemem"telefonumu kulaklığımı alıp şarkı listesine gezinirken bilmediğim bir şarkıya yanlışlıkla bastım şarkının ritimlerinde büyülendim kendimi durduramıyordum balkonda güzel manzaraya baktığımda insanların küçük karınca gibi olduğunu fark ettim sonra sol tarafımda batan güneşi daha sonra beni karşıdaki göktelenlerden biri beni izlediğini fark ettim bana el salladı sonra elliyle işaret etti birşeyler anlatmaya çalışıyordu sonra onunda şarkı dinlediğini fark ettim dans etmeye başladım oda beni aynı şekilde beni taklit edince anladım ki o şarkıyı o açtığını "Bluetooth bağlandı" şarkıyı başa sardı ellimi havaya kaldırdım sonra sağ sola vücudum esnekti onunda aynı şekilde dans ettiğini fark ettim kahkahaya boğuldum oda aynı şekilde"bu çocuk harikaydı" dans etmeye devam ettik şarkı bitene kadar içimde bir duygu bütün bedenimi sarmıştı "ve şimdi o hareket" ellerimi havaya kaldırdım kalçamı sağ sola şarkı bitince o kişi tekrar el salladı bende ellimi kaldırp el salladım ellimle kalp yapıtım oda aynı şekilde yaptı sandalyemi çektim az önce yaşadıklarım çok heyecan vericiydi kim tanımadığı biriyle dans eder ki! Aklıma o düşünce takıldı yüzümde gülümseme bi an yok olmuştu"Kendine gel sen bu musun? Sen her ne olursa olsun içe dönüksün ve sadece kendini kanıtlamak için çabalayan sıradan birsin" bu sesim beni çok kırıyordu ama bu da gerçekte olan kendimi bana gösteriyordu yada ben mi yanılıyordum emin değildim bakışlarımı çevirdim tuvale ne çizeceğimi biliyordum az önceki yaşadıklarımı tekrar yaşamasam da onu görebilirdim o yüzden iki balkon çizerek başladım resime bütün detayları gözümün önüne getirip resimi çizmeyi başardım ama hala mutsuzdum bilmiyorum neden sizde öyle misiniz?
Düzenleme olucak😓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IŞIKLAR SÖNDÜĞÜNDE
Phiêu lưu"Ben.. sadece sevilmek istemiştim!" Kimse onu sevmiyordu, kimse ona değer vermiyordu, hayatında tek yapmayı sevdiği göktelenin en tepesinden etrafa yayılan güzel ışıklar izlemekti.sadece bu değildi içe dönük olması onun lider olduğunu gösteriyordu h...