3.3"hoşlandığım kişi sendin

1.6K 149 96
                                    

"Hepinizin amınakoyayım."

"Sus lan." Diye cevap verdi mert elindeki bezle sırayı silen Emre'ye.

Hepsi şuan okulun kullanılmayan ve kullanılmadığı için bok götüren sınıfını temizlemek için burdaydılar.

Altay,Arda,Mert,Miha,Volkan ve Emre o malum kavgadan Ferdi hem kavga hem de hocaya diklendiği için
Kerem cezası sırasında telefon oynarken yakalanmasından
Alioski cama çıkıp işedigi için Emre Mor Alioski'nin kafasına kitapla vurup onu bayılttığı-aslında onu bayılttığı için değil okul malına zarar verdiği için- Mesut ve Ozan da biyoloji sınavının cevaplarını çaldıkları için ceza almışlardı.

Mesut ve Ozan cevapları çalarken Biyoloji hocalarına yakalanmışlardı. Ondan kaçarken yolları okulun arka bahçesine düşmüş Hoca da peşlerinden geldiği için manzarayı görmüş ve gerekeni yapmıştı. Sonuç olarak da hepsi müdürlerinden iyice bi azar yemiş ve okul çıkışı temizlemek için pis sınıfa gönderilmişlerdi.

İki saattir burdaydılar ve kalabalık olmalarına rağmen temizlik bir türlü bitmiyodu.

"Alioski yerleri yeni sildim işeme sakın." Tabii temizliğin bitmemesinde iki grubun sürekli tartışmalarının da payı vardı.

Alioski Altay'ın üzerine yürürken Kerem durdurmuş ve onu kendine çekmişti.
"Uğraşma, bırak değmez."

Altay'ın suratı Kerem'in dedikleriyle düştü.  "Niye değmezmiş?"

Kerem verecek bir cevap bulamadığı için onu duymazlıktan geldi ve yaptığı işe geri döndü.

"Sikerler artık! Ben gidiyorum." Mesut'un bağırmasıyla hepsi ona dönmüştü.

"Nereye lan?"

"Akşama kadar burada mı duracaz amınakoyayım çıkıp biraz hava bari alalım."

Mesut kapıya doğru yönelirken Ozan '"Bende geliyorum" diyerek oturduğu kalkmış onun peşinden gitmişti.

İkili kapıyı arkalarından kapatırken diğerleri de konuşmadan işlerine devam etmişti.

Bir süre daha temizlik yaparlarken Alioski Ferdi'nin yanına gidip kulağına fısıldadı. "Kanka benim çişim geldi."

Ardayla sürekli birbirlerine kaçamak bakış atan daha doğrusu, Ferdi gözünü ayırmadan Arda'ya baktığı için Ferdiye kaçamak bakışlar atan Ardadan gözünü ayırmadan cevap Ferdi. "Git yap amınakoyayım banane?"

"Sende gel."

Bu sefer şaşırıp yüzünü ona döndü."Lan yürü git,ben niye geliyorum?"

"Kanka hadi amınakoyayım ben şimdi tek çıksam anlarlar çişimin geldiğini dalga geçerler sende gel benle"

"Off Alioski of! Yürü" dedi Ferdi eliyle onu kapıya doğru ittirirken bir yandan da Arda'ya bakıp onu kontrol ediyordu.

"Kanka"

Alioski yine ona seslendiğinde hala Arda'ya bakarak cevap verdi "Ne var Alioski?"

"Kanka kapının kolu yok amk?"

"Vardır iyice bak."

"Yok"

Kaşlarını çatarak kapıya döndüğünde Alisoki'yi kenara ittirip kapıya baktı. Daha sonra iç çekip sınıftakilere seslendi"Beyler"

Hepsi ona dönerken konuştu "Burda kilitli kaldık."

"Anlamadım ney yarrağı mı yedik?"

"Ay olmaz! Benim klostrofobim var" dedi Miha telaşlanıp. Mert kaşlarını çatarak Miha'ya döndü

▪︎love game| arda•ferdi altay•keremHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin