Rozdział 1 W.I.P

10 1 2
                                    

Czego tak naprawdę pragnę w życiu?

Co w życiu sprawiłoby to że rzeczy które Kocham robić gdy inni się zjawiają nie zaczynały być dla mnie przeszkodą? Czymś co sprawia że jestem bezużyteczny?

Czemu przeszłość wraca do przyszłości?

Czemu nie moge być silniejszy?

Czemu mam kochającą mame?

Czemu to ja nim zostałem?

Dlaczego to ja musiałem ratować świat?

Dlaczego nie moge kochać osób bliskich tylko i wyłącznie dlatego że jestem zagrożeniem?

Dlaczego?

Znajdę kiedyś na to odpowiedzi?

Leżał na piachu krwawiąc. Nie czuł niczego innego jak pulsujących rąk od adrenaliny i przeszywającego bólu w nogach. Jego wizja była zamazana widział jedynie czerwone plamy pojawiające się koło niego. Czy to koniec? Wygrał? Co z innymi? Był za słaby ich obronić?

Postanowił wstać.

Raz

Drugi

Trzeci.

Jednak wszystko na nic. Widział coraz gorzej. Słyszał jedynie powiew wiatru i medyków próbujących przenosić rannych bohaterów. Nie mógł myśleć o niczym, każda jedna myśl kosztowała go jedną gorzką łze.

Walczył z zamykającymi się powiekami przez następne 20 minut, co dla niego było wiecznością. Miał dosyć i dla niego najlepszą opcją byłoby aktualnie zasnąć i nigdy się nie obudzić.

IZUKU!

Głos przeszywający się przez jego świadomość krążył w jego głowie.

IZUKU!

Chciał odpowiedzieć tej osobie ale nie mógł. Za bardzo był zmęczony fizycznie.

Izuku?

Jednakże to słowo było głośniejsze i wyraźniejsze, znane i ciepłe, bliskie okazujące czułość.

Ta osoba.
On.
To on.

Głos osoby która potrafiła go zranić i obronić, osoba za którą oddałby wszystko.

Kacchan.

- Kacchan? - wychrypiał.

Jednakże reszty nie usłyszał. Jedno słowo dla osoby która jest dla niego wszystkim wyczerpało go do końca. Nie miał siły. Nie miał siły by wstać.

Zemdlał.

Zostawił innych na polu walki.

Nie wie czy inni żyją.

Jest słaby.

Bezużyteczny.

HOLA AMIGOS O TO I WIP JAKŻE PIEKNIE ZAPOWIADAJACEJ SIE KSIĄŻKI O NAZWIE „Miłość czy nienawiść?" OPOWIADAJĄCA O WYDARZENIACH PO S7. Wnika ona do życia dwójki chłopaków - wiecie jakich okazująca ich całe życie. Urywki walki oraz jak wyglada ich relacja. Zmieniajaca historia życie o 360° która nie jest jedynie książką która zawsze bedzie kolorowa i fajna, pokazująca fakty że świat nawet postaci fikcyjnych posiada problemy ludzkie z którymi nawet w 21 wieku nie możemy sobie poradzić. Coś co zawsze jest problemem. Zazdrość , zawiść , wywyższanie się i brak szacunku.

Ogólna fabuła jest po drugiej wojnie czyli będzie miała spoilery do mangi, (410-415 i wczesniejsze rozdziały)

Moje mysiaki pysiaki mam nadzieje że to wam sie spodoba i przyjmijcie to jako moj powrót po dlugim zaginieciu!

Adios~~

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 06 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Miłość czy nienawiść? ~ BkdkOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz