Jedna z najbardziej popularnych i szukanych vocaloid lost media, Stacey/ステーシー (Inaczej nazywana Stacy) przez scapegoatP/ふにふに opublikowana na NICO NICO DOUGA 3 września 2009. Została także udostępniona na myspace. Trwała minutę i 56 sekund. Piosenka była dziwna (Można wywnioskować z 10 sekundowego klipu znalezionego) i tekstu nie miała, znaczy miała ale bardziej był tak jak jakiś spam albo losowe dzwięki a głos Miku był głęboki i w ogóle nie brzmiący jak ona, a sama postać (najprawdopodobniej tytułowa Stacey lub Miku ale z zielonymi włosami) wygląda jakby była narysowała w paint (Tak jak większość PV/MV (Nie rozróżniam ich więc proszę powiedzcie czym się różnią) piosenek scapegoat)
Inne informacje:
BMI: 140
Stacey to jedna z dwóch piosenek która najprawdopodobniej nie została usunięta tylko ustawiona na prywatną
Coś ode mnie:
Próbowałam pobrać tą piosenkę przez NND private downloader ale plik mp4 miał zero KB więc tak się nie znajdzie Stacey, trzeba będzie albo pomieszać w linku albo czekać jak jakaś osoba opublikuje całą piosenkę. Pisanie do twórcy na twitterze/X nic nie da ponieważ albo ma wyłączone powiadomienia o DM albo je ghostuje. Uważam że to jeden z ciekawszych lost media i sama próbuje go znaleść ale narazie bez wyniku (Może nawet poszperam na dark webie na jakimś forum vocaloid ponieważ słyszałam że ktoś wstawił na yt ale konto usunięte zostało ale nie wiem czy to prawda)
Linki:
https://youtu.be/n7eHPTuO8v8?si=4BcQ2salA3mGpYeY - 10 sekundowy dowód na to że Stacey istnieje
https://vocadb.net/S/436989 - Vocaloid Database
https://youtu.be/LAGPBWIjOjQ?si=uFsBubXmSAY_2l0K - UWAGA FANMADE! Pełna wersja Stacey (Nie prawdziwa ale tak mogła brzmieć)
CZYTASZ
Vocaloid lost media
Short StoryLost media to moja aktualna hiperfikacja więc specialnie pisze to pisze KSIĄŻKA BĘDZIE ZAWIERAĆ: Rozdziały o informacjach o lost media Moje poszukiwania piosenek Teorie Rzeczy ktore mysle ze sa lost media