feelings?????????

5 0 0
                                    


Luni,23:04,Rudului

"Spiderman?Ce cauți aici?" îl întreb nedumerit.Initial speram sa fie Radu..Whatever.

"Zona asta este foarte periculoasa și voiam doar sa check up on a handsome Citizen"Spiderman Răspunde și este clar ca este stânjenit de ceea ce a scos pe gura așa ca nu o sa rad de el.Nu zic nimic și ii ofer o tigara.

Spiderman o accepta și se întoarce intr- o parte ca eu sa nu ii pot vedea fata.Stam în liniște și fumam, este totuși o liniște confortabila și mă simt safe looking over the city aici cu el și de parca all my worries are gone.Urasc faptul ca mă simt așa bine, singura persoana care mă mai face sa mă simt așa e Radu.Stiu ca suntem doar Friends dar damn this feels like cheating.

-----------

Marti,00:13,Rudului

Nu pot sa dorm.Ma gândesc doar la aceasta mică interacțiune pe care am avut-o cu Spiderman.Am ended up stand pe balcon pana la 23:46 și vorbind.De ce e așa nice cu oamenii și așa de mean cu mine când sunt erou?Putin fucked up.

--------------

Marti,13:30,Boscheti

Ajung la boscheți unde mă așteaptă restul.Am dormit doar 3 ore dar ei nu trebuie sa afle chestia asta.II salut și îmi aprind tigara și surprinzător..Radu se pune lansa mine?Wtf?E atât de out of Character pentru el.Vorbim Putin dar cumva nu sunt atât de nervous ca de obicei...adică not at all.

Ceva este foarte wrong cu asta!!!!!!!Trebuie sa vorbesc cu cineva asap.

I no no wannaWhere stories live. Discover now