1

565 22 0
                                    

M-maaf tuan kami tiada uang sebanyak itu. T-tolong berikan kami sedikit masa untuk mencari uang. "Kata Tay sambil tunduk"

Mileeee, anak diaorang omega right? Macam mana kalau kita jodohkan jer. Lagipun si Ohm dengan si Gem tu kalau nak suruh dia kahwin pun sampai bila-bila dia taknak"Bisik Apo kepada Mile"

Uhmm tengok dulu la, jap Mile Tanya "Bisik Mile kepada Apo"

Tay, keturunan kamu semua Omega kan? "Tanya Mile"

H-haah "Jawab Tay dengan gugup"

If you want to settle your debt quickly, you should accept the marriage of your son to my son "Kata Apo kepada keluarga Taynew"

Dad,Pa kenapa ada banyak kereta depan rum- "Nanon terdiam selepas melihat ada keluarga mafia di dalam rumahnya"

Dad,pa Fot dah bali- "Fourth pun ikut terdiam selepas melihat kehadiran keluarga Mafia itu"

This is your child, isn't it? "Tanya Apo"

U-uhm yes,We have two children "Kata New"

Kalau macam tu kamu boleh tanyakan kepada kedua-dua anak kamu, esok saya akan datang lagi. Tetapi kalau kedua-dua anak kamu tidak terima. Esok juga kamu harus menyelesaikan hutang tersebut "Kata Apo lalu keluar dari rumah itu bersama Mile"

Dad,pa kenapa ni? Diorang tanya apa? "Tanya Nanon"

Non, Fot kamu berdua terpaksa menerima perjodohan ini sebab Dad dengan Pa dah takde duit. Kalau kamu tak terima dia suruh selesaikan hutang tu esok jugak "Kata New lalu melihat anak-anaknya itu"

Tapi kan Dad,Pa... Fot kan tengah kuliah lagi. Belum lulus lagi. Takkan Fot nak kahwin terus? "Tanya Fourth"

Nak buat macam mana dah fot... Dad dengan papa dah takde duit "Kata Tay sambil melihat anaknya itu"

O-okaylah Dad,pa kalau tu jalan terbaik Non setuju "Kata Nanon"

Sameee. Okaylah dad,pa fot nak study dulu esok exam penting "Kata Fot lalu masuk ke dalam biliknya

Dad dengan papa tak paksa kamu pun. Kalau kamu taknak pun takpe "Kata New sambil memeluk Nanon"

Noo! Kita mana ada duit nak bayar hutang tu lepastu pulak Fot dah nak lulus. Bila Non dah kahwin dengan dia hutang kita dah kira selesai lah kan "Kata Nanon lalu sambung memeluk New "

Pagi/

Hyee so here, macam mana? Did both of your kids take him up on the offer? "Tanya Apo"

Uhm mereka berdua setuju... "Kata Tay"

Okay korang boleh kemas beg baju and tinggal dengan kitaorang nanti ada bodyguard datang sini ambil beg korang tau. Kitaorang tunggu kat rumah "Kata Mile"

Di mansion MileApo/

Di mana anak kamu? "Tanya Apo"

Uhm Ada kat luar baru nak masuk "Kata New"

Awhh pretty boyyyyy "Kata Apo sambil melihat Nanon dan Fourth"

Sawatdee Khap "Kata Nanon dan Fourth"

Kamu berdua duduk kejap tau. Kejap ehh...saya panggil anak saya "Kata Apo"

Gem!!! Ohmm!!! Turun sini diorang dah sampai "Jerit Apo"

Okay paaa "Kata Gem"

Selepas mereka turun dan duduk di sofa ruang tamu/

Macam kenal muka mamat ni, tapi nampak kat mana ehhh? Owh haah dia yang langgar aku pastu tak reti mintak maaf tu! "Batin Nanon"

Kau?! "Tanya Ohm sambil melihat Nanon"

matched with the MafiaWhere stories live. Discover now