4

230 13 0
                                    

                             -Gemfot-

Fotttt why you so narakk "Kata Gemini yang ingin sahaja makan si Fourth tu"

Ughh Gemm, what do you want huh? Today you are very strange. "Kata Fourth yang ingin lepas dari pelukan Gemini"

Jum try buat macam phi Ohmnanon"Kata Gemini sambil tersenyum sinis"

Aaaaaa taknakkk!! Eeeee Gemmmm jangan lah cium kat leher Fottt!! "Kata Fourth"

Gemini mencampakkan Fourth ke atas katil*

Aii Gemm!! Jangan dekat! "Arah Fot"

Hah? Ape? Gem tak dengar lah? Hah? Fourth nak anak? Okay jum buat "Kata Gemini dengan sengaja"

Aii Gemmmm!!!

Fot memukul badan Gemini, tetapi Gemini tidak merasai apa-apa. Fourth berjaya lepas dari pelukan Gemini dan ingin keluar dari bilik itu tetapi Gemini sudah mengunci bilik itu. Gemini menunjukkan kunci itu*

Nak ni? "Tanya Gemini sambil menunjukkan kunci itu"

Ai Gemmm!!!

Gemini menyimpan kunci itu di dalam poket seluarnya*

Jangan dekat-dekat Gemini Norawit! "Kata Fourth sambil kebelakang sehingga dia sudah melekat di dinding bilik itu"

You can't run away from me Fourth Nattawat Vihokratana "Kata Gemini lalu mendukung Fourth"

You must already know what they do rn🌚

Skip pagi/

Tut, tut, tut/

Halo? "Tanya Fourth yang sedang mamai. Maklum lah baru bangun tidur"

Fot, dad dengan papa nak datang rumah kamu boleh? Saja nak jenguk kamu berdua "Tanya New"

Shiaaa! "Jerit Fot"

Kenapa ni Fot? "Tanya Gem dengan tangannya masih di pinggang Fourth"

Auchh "Kata Fourth yang ingin berdiri"

Fourth jangan banyak gerak, nanti sakit. Meh sini Gem tolong. Fot nak gi mana? "Tanya Gemini"

Fourth nak mandi, nak siap-siap. Dad dengan papa nak datang sini "Kata Fourth"

Okay, Kita mandi dulu. Nanti Fourth duduk dekat sofa jer. Jangan banyak gerak nanti sakit "Kata Gem"

Okay Gemiii

Skip ketika dad dengan papa diorang datang rumah/

Gem, how about semalam? "Tanya Mile dengan sengaja"

Mula-mula dia tolak, tapi akhir sekali dia nak lagi "Kata Gem sambil tersenyum lebar"

Fourth tidak tahu ingin jawab apa kerana mukanya merah seperti tomato*

Aii Gemm!! "Marah Fourth lalu mencubit pinggang Gem"

Auchhh, sakit lah fot-fottt "Kata Gem"

Ehhh, fot. Jangan lah cubit Gem. Dia tak salah pape pun "Kata New"

Haha, betul tu apa yang papa cakap "Kata Gemini"

Ishhh!! "Marah Fot lalu menjeling Gemini"

Skip esok/

Gem, Fot nak keluar. Pergi jumpa sepupu Fot "Kata Fourth"

Jap, Gem ikut "Kata Gemini lalu berlari naik ke tingkat atas untuk bersiap"

Dah jomm "Kata Gemini"

Ketika Fourth mencari keberadaan sepupunya di kedai makan itu*

Fottttttt "Jerit Ford lalu memeluk Fot"

Fordddd, comel lah kau niiii "Kata Fot lalu mencubit pipi Ford"

Fot pun sama jugak "Kata Ford"

Gemini melihat tajam kearah Ford*

Fot, tu sape? Kenapa dia pandang Ford macam nak bunuh Ford jer? "Tanya Ford kepada Fot"

Itu husband saya. Dia memang cepat cemburu. Gemm sini!! "Kata Fot"

Yes Fot? "Tanya Gemini"

Omgggg sepupu aku ni dah kahwin? Kenapa kau tak undang aku kat majlis kau!!! "Kata Ford"

Elehhh, aku dah undang lah. Kau yang tak leh datang waktu tu sebab kau belum habis pantang "Kata Fot"

Owh haah lah. Hehe dah lupa "Kata Ford"

Nyehhh btw mana anak kau? Yang Namtan tu? "Tanya Fot"

Ouhh husband aku tengah jaga dia kat situ. Jom lah duduk dulu. Si Mark ni dah order kedai ni "Kata Ford lalu menarik tangan Fot"

Ehh Mark Pakin? "Tanya Gemini"

Ehhh Gemini!? "Tanya Mark semula"

Wehh dah lama tak jumpa "Kata Gemini"

Tulah, dah 3 tahun tak jumpa "Kata Mark"

Ape macam kau sekarang? "Tanya Gem"

Okay jer, bisnis pun okay. Kau pulak camne? "Kata Mark"

Everything is okay, but not now. The people are back. "Kata Gemini tiba-tiba menjadi  mode serius"

Fordddd tolong ambik Namtan jap. Mark nak sembang kejap dengan Gem. Nahh "Kata Mark"

Gemmm, Fot nak pergi kedai tepi tu jap tau "Kata Fot"

Take 1 bodyguard and come with you "Kata Gemini"

Alahh kedai tepi tu je. Tak payah lah pakai bodyguard "Kata Fot"

Okay, kejap je tau. Ada pape call Gem "Kata Gemini"

Okayyyy

Ketika Fot dengan Ford sedang berjalan. Ada dua orang mengikuti Fot dengan Ford.



Jangan lupa follow and vote my acc okayyy🙏🏻🌚

matched with the MafiaWhere stories live. Discover now