Mhpmmmm!!! "Jerit Fourth kerana mulutnya ditekup"

Sementara Mark dengan Gem*

Dia dah kembali ke Thailand. Kita dah kena start serang. Kalau tak nanti jadi lebih teruk "Kata Gemini"

Nanti suruh semua team kita berkumpul dekat markas. Kau pun hati-hati jugak. Nyawa keluarga kau dalam bahaya sekarang ni "Kata Mark"

I know. Mana Fourth ni. Lambatnya dia "Kata Gemini yang sedang mencuba mendail nombor Fourth"

Mark, Cuba kau call Ford "Kata Gemini"

Ishhh mana ni. Ford pun tak angkat. Jom gi cari kat kedai sebelah "Kata Mark"

Di kedai sebelah*

Ermmm cik, ada nampak tak dua orang lelaki, pendek and dukung budak kecil. Masuk dalam kedai ni? "Tanya Mark"

Tak, lagipun dari tadi kedai ni mana ada sesiapa masuk "Kata Makcik itu"

Aii jom suruh semua kumpul kat markas sekarang. Nyawa diorang dalam bah- "Tak sempat Gemini mengecall kumpulan dia. Tiba-tiba Ohm mengecall Gemini"

Gem datang cepat dekat markas. Ada benda penting nak kena bincang "Kata Ohm dengan nada yang serius"

Ok Phi

Di markas/

Kenapa ni phi?! "Tanya Gem"

Nanon hilang, tadi dia cakap nak pergi kedai depan rumah kitaorang pastu sampai sekarang dia blom balik lagi. Ishhh dahlah Nanon tengah mengandung 8 bulan tu "Kata Ohm"

Fot pun hilang phi. Kitaorang dah cari dia tapi tak jumpa "Kata Gemini"

Okay semua dah kumpul right? "Tanya Mile"

Dah piii "Kata Gem"

Seperti yang kita tahu, orang terdekat kita di culik oleh musuh kita "Kata Apo"

Kejap papi, Fourth call "Kata Gemini"

Kuatkan speaker Gemini "Kata Mile"

Hahaha aku tahu kurang semua tengah bersama kan? Camnilah, bini korang semua ada kat tangan aku ni lagi-lagi bini Ohm Pawat dengan bini Mark Pakin. Bini Ohm tengah mengandung right? Nak dengar tak suara diorang? Mestilah korang rindu kan?

S-sakit, tolong longgarkan tali n-ni "Kata Nanon yang sedang sakit kerana di ikat keras"

WOII LEPASKAN DIORANG LAH SIALL!!! "Jerit Ohm yang sedang tahan marahnya"

So kalau korang nak dia masih selamat datang sini and beri semua barang yang korang dah rampas dari aku. Kalau korang datang lambat, pftt I think diorang akan mengandung anak aku. So aku bagi korang tempoh 1 hari jer. Byeeee "Kata seseorang itu lalu menutup call"

Ai sat! "Marah Ohm"

Sabar Ohm "Kata Mile"

Okay kita ada 20 orang right? So kita akan berpecah kepada 5 kumpulan. 1 kumpulan 4 orang "Kata Apo"

Baik tuan "Kata semua Bodyguard"

Skip esok malam/

Terrr!!! "Jerit Ohm lalu lari untuk membuka tali di bahagian perut Nanon"

Clerkkk "Bunyi suara pistol yang dipicukan kearah Ohm"

HAHAHA kau dah termasuk perangkap aku "Kata orang itu"

Pftt kau yang dah masuk perangkap aku sekarang. SEKARANG!!! "Kata Ohm"

Gemini, Mark dan Winny mengacukan pistol kearah orang itu*

Mana bini kitaorang? Bagi cepat atau aku bunuh dia? "Mark"

Kau sape nak suruh aku hah? "Tanya Orang itu"

Bawak masuk "Kata Mark"

Ishhh lepas lah!!! Papa!! Tengok ni. Tolong lah anak you ni "Kata perempuan yang pernah membuli Fot dulu"

Woy lepaskan anak aku lah! "Jerit orang itu"

Bagi tahu dulu mana bini kitaorang "Kata Gemini dengan nada yang serius"

Pfttt si Fourth tu? Gem, anak kau dah gugur pun. Sebab tadi aku dah pijak perut dia pftt "Kata perempuan yang pernah membuli Fot"

Apa? Nak pukul I? Pukul lah? Mesti you tak bera- "Tak sempat perempuan itu menghabiskan kata-katanya Gemini menumbuk muka perempuan itu"

Auchhh! Sakit lah! Berani you buat kat perempuan Camni. Takde hati nurani

Tuan, wife tuan sudah di jumpai. Dia berada di tingkat bawah tanah. Fourth Nattawat sudah pingsan manakala Ford Allan dan Namtan luka berdarah "Kata Bodyguard 1 itu"

Okay. Terima kasih. Nanti kami datang "Kata Ohm"

Tembak kepala diorang ni "Kata Gemini"

P-pawat tolong b-bawak Non ke hospital "Kata Nanon"


Jangan lupa follow and vote my acc okayyy 🙏 selamat berpuasa ya guyssss takpe lagi beberapa hari jer dah nak raya😌 nak kumpul duit raya pastu beli merch gmmtv

matched with the MafiaWhere stories live. Discover now