19:00 iar eu cu familia mea tocmai am iesit din locuinta care mi-a fost casa .
Buna, numele meu este Kate , Kate Bell . In urma cu 500 de ani stra-stra-stra bunicul meu a fondat satul Kitre , satul din care noi plecam in acest moment. Va intrebati de ce? Pai , familia mea aste o familie de vrajutori iar in urma cu câteva zile cineva ar fi zis ca l-ar fi vazut pe fratele meu mai mare Mike ca a folosit magia. Chestia ciudata este ca fratele meu a dispărut in urma cu 2 ani. Ma urc in masina si plecam . Ma uit in spate si vad doar oameneni care ne huiduiesc. Plecam cât mai departe iar de mâine ne vom incepe o noua viata .
00:00 in jur e intuneric . Ma simt atat de ciudat , toti ma cerd un monstru pentru ca sunt vrăjitoare. Poate ca familia mea e rea dar eu nu folosesc magia in scopuri rele , poate de aceea părintii ma numesc ciudata familiei .
07:00 am ajuns in Albatraj , acesta este poate cel mai parasit sat pe care l-am vazut , sunt vreo 100 de localnici . Uite si noua mea casa, o casa roz , fara etaj , dar cu o mansarda . Intram in casa , e o casa frumoasa , parterul are 2 dormitoare , o baie si o bucătărie . Ma duc la mansarda . E locul perfect pentru mine , un loc întunecat cu 2 geamuri medi . Intr-un mic colt se afla un pui de catelus speriat . Părintii mei detesta catelusii , deoarece le amintesc ce vârcolaci . Varcolacii si vrăjitorii nu s-au inteles niciodata . Este un razboi intre cele 2 clanuri asa ca nu le voi zice părintilor de micuţul meu catelus . Cobor jos si le zis părintilor ca camera mea va fi la mansarda . Ei sunt deacord, imi duc sus salteaua , noptirea , televizorul, jurnalul , dulapul cu haine , 2 carti si ceva de mâncare si urc . Mâncarea nu e petreu mine ci pentru catelusul alb si pufos .
23:00 codor jos dupa o veioza si fug repede inapoi.
23:15 ma duc sa fac dus si dupa ma pun la somn.
23:30 ma pus pe saltea iar pufi se urca langa mine.