Kate: Intru in casa , dar nu e nimeni . Ma duc repede in camera mea si ma arunc pe saltea. Nu pot sa imi scot din minte acel zâmbet adorabil, dar e varcolac ...
Derek: Intru in casa, tata e la vânătoare , iar mama doarme. Ma duc in camera mea. Doare micuţa roşcată mi in minte. De ce suntem din 2 luni diferite? Oh...mâine am o surpriză pentru ea.
Se lasa seara iar Kate vrea sa se culce , dar niviurma de Pufi. Fug jos si iatal in bucătărie. Pufi nu e niciunde . Ies grabita afara si doamne , trebuie sa folosesc magia , norocul meu e ca afara e intuneric . Imi iau pereina neagra si ma urc pe matura. Hai Pufi , unde esti? Uite-mi si părintii care se plimba liniştiţi la marginea satului. E sigur ca l-au gasit pe micut . Din pădurea de la se aud plansete de catelus . Cobor jos . Pufi e aici . Il iau si il transform intr-o pisica . Acum plecam acasa. Când am ajuns acasa părintii mau intrebat daca stiam de catelusul din casa si am spus ca nu. Le-am aratat ,, pisica" si au zis ca e draguta . Am urcat in camera mea si l-am transformat la loc pe Pufi . Am facut dus si m-am pus la somn.
08:00 Cobor jos , nimeni nu e acasa, tata e la servici iar mama a mers in oras la cumpărături. Intru in bucătărie si CE? DEREK?
Derek:Buna dimineata micuto , ce vrei sa manânci?
Kate:Esti nebun? Ce faci aici? Părintii mei si-ar da seama ca esti varcolac.
Derek: Stai calma prinţesa . Tatal tau va ajunge in 15 minute .
Kate: Daca mai ma faci prinţesa te transform pe tine in prinţesa.
Derek:Esti asa draguta când te enervezi. Ti-am pregatit un suc portocale . Uite ca a venit si tatal tau . Ne vedem la 17:00 langa pădure roscato , imbracate lejer.
Derek dispare si tata intra grabit in casa.
Tata: Kate , azi nu iesi din casa , e un varcolac in sat , nu intreba nimic , doar , stai in casa.
Ma duc in camera mea si CE DRACU? DEREK!
Derek:Mi-au zis părintii sa nu ies azi din casa .
Kate: Si mie.
Derek: Hai acum in pădure.
Kate: Bine, asteapta sa ma schimb .
Derek: Ok.
Ma duc la dulap si imi iau iegari negri , pelerina neagra si niste pantofi negri. E ora 16:00 .
Kate: Hai sa stam pana se întuneca aici.
Derek:Ok
Kate:El e Pufi.
Derek se uita atent la catelus .
Derek:El ... e fratele meu mai mic care a dispărut in urma cu 9 ani.
Kate:Fratele tau?
Derek: Da , va ramane asa petru totdeauna.
Kate: Imi pare rau.
Derek: E intuneric , hai sa mergem.
Derek a sărit pe geam , iar eu am inceput sa zbor. La un momentdat , Derek a fost atacat de ... de tata. Ok , trebuie sa il ajut pe Derek , am facut o vraja si l-am lasat pe tata fara puteri pentru câteva momente . L-am luat pe sus pe Derek si am zburat pana in pădure . Aici suntem in siguranta. L-am pus pe jos si mi-am dat jos gluga. Derek era inconstient. Am inceput sa plâng . Ok Kate , va fi bine , varcolacii se pot vindeca siguri. Poate fi mai rau de atat? Ămm da , si uite 4 varcolagi printre care isi un alpha . Okok, ce sa fac ? Derek e tot inconstient. Imi pun gluga pe cap si ma asez. Ei se apropie din ce in ce mai mult de mine.Calmează-te Kate! Hai sa plecam de aici . Varcolacul Alpha se arunca sper mine , dar teapa! Am facut un scut . Ne-am luat zborul. Derek revinoti. Am plecat cât mai departe. Derek s-a treZit.
Derek: Wow, zbor.
Kate: Iti multumesc doamne ca te-ai trezit . Cum esti?
Derek: Sunt bine . Nu ma doare nimic.
Kate: In timp ce erai inconstient o haita de varcolaci ne-a atacat , inca aveai forma de varcolac deci nu sunt sigura ca te-au recunoscut.
Derek: Speram.
Kate: Hai acasa.
Derek: Nu inca . Hai sa mai zburam putin.
Kate: Derek , părintii mei isi vor face griji. Si in plus i-am luat puterile lui tata când te-a ranit si trebuie sa i le redau pana când nu pune intrebari .
Derek:Bine prinţesa.
Am ajuns acasa dar am intrat pe geam , Derek ma sarutat usor pe frunte si mi-a urat noapte buna .
M-am dus sa vad daca părintii mei dorm si mnda, dormeau . I-am redat puteriile lui tata si m-am dus sa ma culc.Imi cer scuze pentru greselile de ortografice , dar in afara acestor greseli sper sa va placa cartea