~~~ Prologus ~~~

47 0 0
                                    

Witaj podróżniku wattpadowy nie wiem jak trafiłeś/aś do tej książki, ale chyba nie za dobrze układa się w twoim życiu. Widzę, że nie posłuchałeś/aś ostrzeżeń w opisie książki, aby tego nie czytać. Szanuję odwagi i gratuluję głupoty. Pamiętaj, że zawsze możesz zakończyć podróż z nami, gdyby się nie podobało. Mimo wszystko to nasza pierwsza książka. Nie musi być idealnie. Szczególnie że książka powstała podczas jednej wielkiej odklejki dwóch autorek (mowa tu o mnie czyli @Pierog2137 i @Mulia_Elfka )

Przechodząc do ostrzeżeń (no bo w każdej książce są) mamy tu tak:

- Przekleństwa

- gejoza

- rycie psychiki (ogólnie tu już cię najlepszy psychiatra nie wyleczy)

- sceny 16+/18+ lub 12+ (i tak znając społeczność wattpada nikt na to praktycznie nie zwraca uwagi)

- błędy ortograficzne, interpunkcyjne i życiowe 

- rzeczy takie jak : segz, i inne pierdoły... (jestem zbyt leniwa by wymieniać sorry)

- ogólnie spodziewajcie się wszystkiego i niczego 

- shipy: 

   - Japorea 

   - Canacraine 

   - Sovbrit 

   - Gerpol 

   - Ezra x Yoshi

To chyba tyle jak coś jeszcze będzie to się (może) dopisze. A i przed momentami 16+/18+ będą ostrzeżenia dla kogoś kto by nie chciał czytać. Shipy krajów, które zostały powyżej wymienione same w sobie nie mają dużo momentów. Ale zawsze są.

A więc tak przechodząc do tego o czym będzie książka. To będzie niby o countryhumans, niby nie. No bo akcja głównie będzie się odbywać w świecie ludzi i te kraje będą się między nimi ukrywać i normalnie żyć wśród nich. Dwójka głównych bohaterów, a mowa tu o Ezrze i Yoshim, nawet nie wie, że są krajami. Niewiedzą nawet, że ich rodzice nimi są.

Jeszcze takie małe info. No bo jeśli te kraje ukrywają się wśród ludzi to mają także imiona ludzkie.

Wielka Brytania = Edward

Japonia = Asuka

ZSRR = Ivan

Korea Południowa = Jin Young

USA = Alex

Rosja = Boris

Kanada = Lucas

Ukraina = Sofia

Australia = Arlo

Nowa Zelandia = Isla

Białoruś = Bella

Polska = Andrzej

Niemcy = Albrecht

Jest więcej bohaterów, ale to napiszemy, gdy się pojawią.

(Nie) Typowe countryhumansOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz