Anya:-"Damian sana bir şey sormalıyım."
Damian:-"Sor pembişim?"
Anya:-" Açıkçası...Bunu söylemeye korkuyorum..?
Damian:-"Seni rahatsız edecek ise sorma.Fakat ben her zaman senin yanındayım."
Anya:-"Biliyorum...Damian sence.."
Damian:-"?"
Off...Bunu nasıl sorucağımla ilgili en ufak fikrim yok sevgili okur.Fakat bunu sormak zorundaymışım gibi hissediyorum..Bunu sana söylesem sende mantıksız bulursun..Ama Sorucam galiba..
Anya:-"Damian sence ben...
-Yor'dan-
Midem bulanıyor...Acaba Loid uyumuş mudur?..*sağına bakar*uyumuş..lavaboya gitsem iyi olucak galiba..*yataktan kalkıp lavoboya doğru ilerler.*Çok midem bulanıyor...kusu-*kusmaya başladı*"
Loid:-"Yor girebilir miyim?"*kusma sesleri*
Loid:-"YOR!?"
Yor:-"İyiyim biraz üşüttüm galiba..."
Loid:-"Emin misin?İstersen bir eczaneye gidelim?"
Yor:-"olur..."
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Yor:-"Rica etsem şuradakini de alabilir miyim?"
Ezcaneci kız(E.K.):-"Tabii ki buyrun"
Yor:-"Teşekkürler"
E.K.:-"toplam 234 TL 87 krş"
Yor:-"Teşekkürler,kolay gelsin."
E.K.:-"İyi günler"
*Kapı açılır*
Loid:-"Ne aldın?"
*Yor poşeti gösterir.*
Yor.-"Bir tane c vitamini var, 1 tane ağrı kesici, birde bulantı kesici gibi bişey galiba."
Loid:-"Peki bu ne?..Yor?Bunu neden?-..."
Yor:-"Bilmiyorum belki bir ihtimaldir diye..Hem olursa Anya sevinir."
Loid:-"Balayında olanlardan dolayı mı aldın?"
Yor:-"*Bildiğimiz korkunç bakışını atar*"
Loid:-"Tamam bebeğim ben anlıyacağımı anladım.*hafif korktu ama onu etkilemedi*
*EVDE*
Loid:-"Bugün mü bakıcaksın yarın mı?"
Yor:-"Yarın galiba..."
Loid:-"Pekala"*karısının saçını kenara çeker,boynuna küçük bir öpücük bırakır.*
Loid:-"Çok güzel kokuyorsun."
Yor:-"Yatalım mı?Midem bulanıyor ve şuan aşşırı şekilde uykuya ihtiyacım var."
Loid:-"Yatalım*gülümser*"
-Anya'dan-
Damian...sana güveniyorum ama bu düşüncem biraz çılgınca o yüzden..Söylemiyeceğim...Zaten mantıksız.sormasam da olur bence.cevabını biliyorsam sormama gerek yok.konuyu değiştiriyim en iyisi.
Anya:-"Neyse boşver söylemiyeceğim.Bak ne dersin onun yerine film izleyip sabahlayalım mı?"
Damian:-"Film olur.Sabahlamak olmaz."
Anya:-"İyi o zmn Becky'de uyandırıp film izliyelim."
Damian:-"Becky'i uyandırma kısmı çok mantıklı sonra beni aranıza almıyorsunuz diyor."
(Damian niye NPC gibi lan!)
(eNPisiğ Damian sksj)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Damianya ♡
Teen Fictionbaşı bildiğiniz gibi bu kitap devamı gibi ama benim tarzımdan ve herşey çok değişti Damian Becky ve Anya çok iyi arkadaş oldular arada Ewen ve Emile onlara katılıyor tabi,Yor ve Loid daha yakın fln işte hikayenin sonunda bizi çook harika bir supeiz...