Okulun koridorunda yürüdüm ve sınıfıma gidip sıralardan birine oturdum. tefonumu çıkarıp sosyal medyada gezinirken aklim hayla o karşılaştığım cocuktaydı. beynimin içindeki düşünceyi arkadaşım Didem bozdu.
- duymuyomusun beni kumsal Karadeniz'de gemilerin mi Batı ' alayla güldü. Didem.
- yok ya dalmışım işte boşver.Didem yanıma oturdu ve oda çizimleriyle uğraşıyordu ki sınıfa hoca geldi ardından günaydınlastiktan sonra masasını oturdu ve sınıfın kapısı çaldı sınıfa girenin kim olduğunu görmek için çizimlerimden kafamı kaldip baktım. ve içeri giren oydu o çocuk toprak. Yanima doğru yaklaştı bende şok içinde hayla ona bakiyodum.
- selam, kumsal yanına oturabilirmiyim ' diye sordu toprak.
- t-tabi tâbi oturabilirsin' dedim.Ve yanıma oturdu didem de bize bakıyordu. kulağıma doğru eğildi.
- oha kızım sen bu çocuğu taniyomusun TOPRAK BOYSAL ünlü KAYA BOYSAL ' IN oğlu çok ünlü birinin oğlu
- ciddi misin bende tanımıyorum pek Sabah karşılaştık öyle iki sohbet ettik.
- hım anladım baksana sürekli sana bakıyor aşık oldu galiba kaçırma derim ' dedi ve minik bir kahkaha attı.Kafamı toprağa çevirip baktım ve gerçekten de bana bakıyordu. hemen önüme döndüm ve ardından sınıfa müdür girdi.
- günaydın gençler bu akşam okulun bahçesinde güzel bir balo düzenliyoruz saat 18.00 da başlıyor hepinize bekliyoruz umarım gelirsiniz' dedi.
Ve ardından sınıftan çıktı sınıftaki hoca masasından kalktı. ve tahtaya çıktı ve konuşmaya başladı.
- evet gençler duydunuz akşam balo var ve biz de isterseniz tâbi baloyla ilgili resimler çizebilirsiniz ama bildiğiniz gibi konumuz kara kalem ve kara kalem çalışması ile yapıyoz.
Didem kafasını bana çevirdi ve konuşmaya başladı.
- ay kızım akşam balo var ve biz ne giyeceğiz. acaba uzun Bir elbise mi giysem yoksa kısa mi giysem. acaba saçımı nasıl yapsam ayy çok heyecanlıyım. ' dedi.
- bilmem, akşam düşünürüz. şimdi çizimimizi yapalım hoca dan düşük puan alıp dersten kalmak istemesin herhalde.
- of tamam ya.Dedi ve çizim yapmaya başladık yaklaşık 15 20 dakika Sonra toprak bana seslendi.
- kumsal' dedi.
- efendim ' dedim.
- akşam baloya benimle gelir misin. ' dedi.Ve ben şaşkın şaşkın ona baktım konuşamadım resmen dilim tutulmuştu. böyle yakışıklı biri neden benimle baloya gitmek istesin ki. yani çirkin değildim aslinda. kumral saçlı ,siyah gözlü, beyaz tenli, zarif ve fiziğim oldukça güzeldi. bu zamana kadar o kadar çok erkek peşimde kocmustu ki ama bu biraz farklı geliyodu. içimde hiç bilmediğim bir his vardı. benim cevap vermediğimi duyunca tekrar konuştu toprak.
- t-tabi istersen' dedi.
- o-olur tâbi 'dedim.
- tamam o zaman meyil adresini ya da numaranı ver istersen haberleşmek için ' dedi. ve tefonunu çıkarıp bana uzattı.
- tamam numaramı verim akşam haberleriz '. dedim ve telfona numaramı yazdım isim kısmını ona bıraktım ve tefonu uzaktim ona ' ismi sen yazarsın ' dedim.
- tamam ' dedi.Yandan çaktırmadan isimi nasıl kaydetti diye baktım. " küçük kız" diye kaydetti. anlam veremedim. bı ona bı tefonun ekranına baktım.
- küçük kız mı ? ' diye söyledim.
- evet küçük kız ' dedi.Ve ardından önüme döndüm. cizimime kaldığım yerden devam ettim. o sırada didem bana bakıyodu anlam veremedim.
- noldu neden öyle bakıyosun cin görmüş gibi ' dedim.
- bu toprak bas baya seninle baloya gitmek için teklif mi eti? ' diye sordu.
- evet ne var ki bunda ' dedim.